Mijn spotify premium abonnement via KPN opgezegd. Bevestiging van deze opzegging is ook per post gewoon ontvangen.
Afgelopen maand stond dit ook niet meer op mijn maandfactuur.
Maar in Spotify zelf blijft staan dat ik een premium abonnement heb via KPN. Spotify diverse keren gebeld. Zij geven aan dat KPN handmatig nog een laatste actie moet doen.
Inmiddels dus ook al meerdere keren met de helpdesk van KPN zelf aan de lijn gezeten. Ik moest wachten tot 20 december (één maand na de datum waarop bevestiging van de opzeggingsbrief ontvangen is). Zij geven aan dat ze handmatig niets kunnen doen.
Nou is het dus de 21e en blijft mijn Spotify op premium staan en is het nog niet omgezet naar Spotify Free.
Omdat het account op Premium blijft staan, kan ik mijn account nu dus niet koppelen aan Spotify Duo van mijn partner. Ik moet eerst het abonnement via KPN opzeggen staat er.
Inmiddels zelf Spotify meerdere keren van mijn telefoon verwijderd en opnieuw er op gezet. Telkens als ik in log blijft er echter staan dat er nog steeds een Premium abonnement is via partner KPN. Dus dat het nog altijd niet naar Free is omgezet door KPN.
Zijn er meer mensen met dit probleem en heeft iemand ervaring met de oplossing om dit uiteindelijk wel opgelost te krijgen?
Volgens Spotify zelf is het namelijk een actie van KPN. de helpdeskmedewerker zegt dat ze dit niet kunnen.
Begint een beetje een “van het kastje naar de muur” verhaal te worden.