Skip to main content

VRAAG:Hoe lossen we dit op? 
Want toevallig dat ik de administratie doe en gelijk via een KPN-Mail gebruik maak van de aanbieding om Spotify te nemen. Rest van de tijd staat deze PC uit. In de bevestigingsmail van KPN is het enkel mogelijk om Spotify Premium op de PC te abonneren op welke die aanvraag is gedaan, niet op mijn mobiel wat juist de bedoeling is. Uiteraard heb ik niet geactiveerd, op de mobiel (is hetzelfde  KPN-account) wil ik naar Spotify luisteren. IDEE: dat de klant zelf beslist in de bevestigingsmail op welk toetel hij/zij Spotify wenst te beluisteren.

Als u Spotify op de pc activeert kunt u natuurlijk gewoon op de mobiel luisteren. Hoe komt u op de gedachte dat u dan ook op de pc moet luisteren? 


Beste Nick,

Dankjewel voor jouw snelle reactie. Ik had ondertussen de stoute schoenen aangetrokken en alsnog de activatie  doorgezet.  En inderdaad!  Spotify heb ik op mijn mobiel.  (En anders had ik het gewoon weer stop gezet)

 

Hoe ik daartoe kom? 
In de mail van KPN staat mijn (klant)nummer om mijn Spotify abonnement te activeren. Ging ik vanuit dat het mijn PC was.  
 

Daaronder onze twee telefoonnummers die niet geactiveerd konden worden volgens dat bericht. Dat schept die verwarring. 
pas veel later wordt dat tot stand gebracht met je mobiel.  
Nogmaals dank voor jouw reactie.  Ik geniet van de muziek.  Groet Vincent .  


Welkom op de community @Vincent La Crois en @Vincent Kruys, ik ga er vanuit dat je dezelfde persoon bent met 2 accounts? Als je wilt dat een account verwijderd wordt kan dat, zodat je met 1 account verder kunt 🙂

Wat betreft je vraag: op welk apparaat je Spotify activeert maakt niet uit. Het apparaat moet verbonden zijn met je thuisnetwerk, dat is de enige voorwaarde. Daarna kan je inloggen met je Spotify op het apparaat waar je muziek wilt luisteren. Dat is niet gekoppeld aan het apparaat waar je het op hebt geactiveerd.

Meer over Spotify kan je hier lezen: 

 


Dankjewel, het “probleem” is opgelost 🙏🏻


Reageer