Skip to main content
Vraag

Spotify Familiy via KPN werkt nog altijd niet sinds omzetting in februari 2025

• March 30, 2026
  • 5 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb al lange tijd een spotify premium abonnement.  Sinds februari 2025 moet deze omgezet zijn naar een family account. Tot op heden is dit nog niet gelukt. Kpn zegt dat spotify het moet oplossen en spotify zegt dat zij juridisch niks mogen omdat het abonnement is afgesloten bij kpn. Kpn gaat achter de schermen wat doen, na 2 weken moet het werken... NOT! 

Anyway, ik betaal al een jaar family prijs maar heb een premium account en wordt steeds heen en weer verwezen. Zonder enig resultaat! 

Iemand die me wel goed kan helpen? Want inmiddels ben ik er wel goed klaar mee! 

5 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, welkom bij de community ​@ManonO! 😊Wat vervelend dat je hier al zo lang mee bezig bent en nog steeds geen oplossing hebt. Om met je mee te kijken heb ik nog een paar vragen. Weet je nog hoe je Spotify destijds hebt geactiveerd? Heb je dit bijvoorbeeld via MijnKPN gedaan of via een activatiemail? Daarnaast kijk ik graag even met je mee in je gegevens. Zou je daarom je profiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators en niet voor andere gebruikers. Dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2026

Hai, wat fijn dat je mee wil kijken! Gegevens staan inmiddels ingevuld in mijn profiel.

ik weet niet precies meer hoe dat is gegaan, ik kan ook geen  mail daar meer van terug vinden. Kan het zijn dat dat nooit op de juiste wijze is gegaan? 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@ManonO, fijn dat je de gegevens hebt ingevuld, dank je wel! 😊 Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat Spotify wel goed in het abonnement staat. Alleen zie ik niet dat er op de dag van activatie een mail is verzonden. Mogelijk is het daar misgegaan. Zou je eens op de volgende pagina willen kijken en de stappen daar uitvoeren onder het kopje: "Koppel een nieuw of bestaand Spotify account?"

Ik vermoed dat het koppelen op dat moment nog niet helemaal is afgerond. Als dat nog niet gedaan is, kan dat verklaren waarom het nu niet werkt. Laat je even weten of het lukt? Dan kijk ik anders graag weer met je mee! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 6, 2026

Hai ​@Serenay van KPN ik heb er naar gekeken en er staat alleen een premium account vermeld. Gekoppeld aan mijn kpn mobiel. 

Verder staat niks bij entertainment wat nog geactiveerd moet worden, en ik kan bij spotify premium niks aanklikken om iets anders te selecteren. 🤔

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@ManonO, wat gek zeg, dank je wel voor het proberen! Ik heb het inmiddels doorgezet naar een andere afdeling, dat is de beste volgende stap.

Zodra ik daar meer over hoor, laat ik het hier weten! 😊