Skip to main content

Hoi,

Eerder al mijn abonnement aangepast om van Spotify Premium naar Spotify Family te kunnen. Helaas werkte de overgang van Premium naar Family niet. Dus Spotify bij KPN opgezegd. Dan wachten totdat Spotify Premium overgaat naar Free. Einde maand/begin maand was dat zo.

Vanochtend bij KPN Spotify Family aangeschaft. Netjes een mail gekregen met bevestiging en een link om te activeren. Maar ik krijg steeds de melding 'Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld.’ 

Terwijl in mijn gegevens wel staat dat ik Spotify Family hebt. 
KPN gebeld: kon 3 uur duren dat gegevens verwerkt waren. Dat zeiden ze nadat ongeveer 3 uur de mail gestuurd was…. Nog een 3 uur later, geen effect. Nog steeds zelfde melding. 
Hoelang gaat dit duren? Of is er wat anders aan de hand. Ik word hier wel wat ‘moe’ van …. Graag hulp!

Hallo @RAVermeeren, welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om Spotify Family te activeren?

Als het nog niet gelukt is, kijk ik graag even met je mee. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?