Skip to main content

Ik ben overgestapt naar Spotify Family. 

Tijdens het activatie proces krijg ik de melding: 

Helaas, je komt niet in aanmerking voor deze aanbieding. 

Hoe kan ik er toch voor zorgen dat dit aan elkaar gekoppeld wordt? Spotify zelf geeft nu aan dat ik een gratis account heb, terwijl er dus wel voor Family betaald wordt. 

Andere topics over hetzelfde onderwerp werd ik helaas niet wijzer van. 

 

Bedankt! 

 

Janine

Hi @Stripedeman en welkom op het forum! 

Gek dat het activeren niet lukt, zeker omdat je account van Spotify al op Free staat. 😕
Heb je de volgende stappen gevolgd? 

  • Als nieuwe klant activeer je Spotify Family op kpn.com/spotifyactiveren. Volg deze instructies: 
    • Ga naar kpn.com/spotifyactiveren
    • Log in met je KPN account
    • Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
    • Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
    • Activeer je account
  • Heb je nu al Spotify Premium bij KPN? Je hoeft niets te doen. Je account wordt automatisch omgezet naar Spotify Family.
  • Heb je nu Spotify Premium via Spotify? Je moet eerst dit account opzeggen. Wacht tot jouw account is omgezet naar Spotify Free. Daarna kan je Spotify Family bij KPN aanvragen/activeren.

Meer informatie hierover kun je ook vinden in ons Spotify bij KPN artikel. 
Let er ook goed op dat je inlogt met het MijnKPN account waar Spotify Family actief op is! Hopelijk lukt het zo wel.


Hai Sanne, bedankt voor je reactie. Dit zijn precies de stappen die ik al meerdere keren heb gevolgd. 

Op het moment dat ik de link volg en inlog wordt ik doorgeleid naar de pagina waar mijn klantnummer staat, met de link; Activeer nu je Spotify Premium Family abonnement hier. Als ik op hier klik kom ik uit bij het overzicht waar staat wat ik heb, inclusief het emailadres (zelfde emailadres als waar spotify op aangemeld is). 

Als ik vervolgens klik op spotify starten krijg ik dus die foutmelding. (Helaas. Je komt niet in aanmerking voor deze aanbieding)

 

Hoe kan dit opgelost worden? 


Dat is gek. 😕 Je ziet Spotify Family al wel als actief in je abonnement en hebt ook mail ontvangen dat deze actief is? Je krijgt namelijk een e-mail ter bevestiging. Daarna krijg je van Spotify een e-mail om nieuwe Spotify gebruikers op jouw adres toe te voegen aan je Spotify Family abonnement.  
Mocht je die nog niet binnen hebben, dan is het nog niet actief en betaal je er gelukkig ook nog niet voor. Wacht in dat geval de mail af!

Mocht je de mail al hebben ontvangen, zou je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit.


Ik heb een activerings e-mail ontvangen, echter als ik op de link druk kom ik via mijn kpn id op de spotify account pagina waar ik de activeringsknop om naar spotify niet krijg


Op mijn mobile abonnement staat dat ik geen spotify abonnement heb. Echter wel besteld en bevestigd gekregen


Dat probleem had ik ook .. gebeld... Dan wordt mail naar backoffice gestuurd deze belde me pas.de volgende dag .. en die kreeg niet voor elkaar .. 

Deze kon hem annuleren en dan konden ze hem de volgende.dag aanmelden als ik wou . 

Gezegt er nu eerst over na te gaan denken of ik dat nog wil of via Spotify zelf doe .. dus dan kon ik volgende dag ook zelf doen en zouden hun hem er uit halen en dan niet weer aanmelden .. heb opgehangen en hem gelijk rechtstreeks bij Spotify zelf gedaan .. en had gelijk plezier 


Bedankt!