Skip to main content
Beantwoord

Spotify family activeren lukt niet

  • 26 August 2024
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Sinds kort heb ik via KPN Spotify family besteld, nadat ik mijn Spotify abo had omgezet naar Free. Ik kreeg keurig een email met instructies hoe te activeren. Maar zo gauw ik inlog met mijn KPN id krijg ik de melding dat er geen abonnementen zijn om te activeren. Klantenservice gebeld, en die gaven aan dat ik mogelijk een nieuw Kpn Id moet aanmaken. Dit heb ik gedaan, zonder resultaat. Ik krijg nog dezelfde melding. Heeft iemand een suggestie?

Goedemorgen @Marckos en bedankt voor jouw bericht :)

Goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Waar het precies fout gaat, durf ik niet meteen te zeggen. In eerste instantie wil ik je vragen om dit artikel op onze Kennisbank over Spotify Premium/Family eens door te nemen, wellicht staat hier nog iets tussen wat je over het hoofd hebt gezien. Mocht het aan de hand van deze informatie nog steeds niet lukken, laat het dan vooral weten zodat ik er dieper voor je in kan duiken!


Een paar uur nadat ik het bericht hier had geplaatst, was het probleem opgelost. Alles werkt nu.


Fijn om te horen @Marckos en ook bedankt dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen :) 


Reageer