Skip to main content

Beste lezer,

Ik heb spotify family via mijn KPN abbonement afgesloten. Voorheen had ik Premium en werkt prima. Het family account is reeds geactiveerd wordt aangegeven maar toch kan ik nog steeds maar op 1 apparaat muziek afspreken. 

Wanneer ik inlog op spotify.com, zie ik ook dat ik nog een premium account heb. Dat is niet het geval. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alsnog mijn family account kan gebruiken?

Groeten,

Dirk van Duijn

@dduijn1986 Hoi Dirk en van harte welkom op ons forum!

Ik lees dat je sinds kort Spotify Family hebt en er niet uit komt met de andere accounts. Sinds wanneer heb je Spotify Family? Zie je dit ook al terug als je bij jouw opties kijkt in MijnKPN? Zo ja, dan raad ik je aan om deze pagina eens te bekijken. Hier vind je uitleg over Spotify Family, inclusief hoe je jouw familieleden kunt uitnodigen:

 


Op mijn kpn account vind ik inderdaad Spotify Family,  maar in mijn Spotify account staat nog steeds individual. Ik kan dus niemand uitnodigen. 


@dduijn1986 Goed dat je MijnKPN al gecheckt hebt. Wanneer heb je Spotify Family aangevraagd? Staat er in Spotify wel bij dat je het via KPN hebt? En vul je ook meteen je forumprofiel in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.