Skip to main content
Vraag

Spotify Family via KPN, maar account zegt Premium

• February 12, 2025
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik had eerst een Spotify Premium individual account. Dit heb ik gedeactiveerd waarna het Free was. Vervolgens heb ik via Spotify Family besteld en geactiveerd via KPN. Dat leek allemaal goed te gaan. Als ik nu kijk bij mijn entertainment diensten in de app staat het ook gewoon actief, maar als ik kijk op de axcounpagina van Spotify staat daar Spotify Premium. Heel vreemd. Ik krijg het ook niet voor elkaar om mijn vriendin en kinderen toe te voege/uit te nodigen om ze toe te voegen aan Family. Ik zit al dagen te proberen, maar het lukt niet. Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Hoe kan ik dit oplossen? Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten,

Paul. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 13, 2025

Heb je dit recent omgezet?

Zo ja, dan denk ik dat je hem opnieuw moet activeren via de KPN website.

Je kan je gebruikersnaam en wachtwoord die je al gebruikt gebruiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2025

Hallo, Bedankt voor je bericht. Ik heb het een paar weken omgezet. Het probleem is juist dat ik nergens de mogelijkheid krijg om (opnieuw) te activeren.

Als ik in de KPN app kijk bij mijn producten staat er dat Spotify Family is geactiveerd. Als ik inlog op mijn accountpagina zie ik daar Premium strand en ik kan niks aanklikken of wijzigen. 

Het lijkt er dus op dat ergens iets niet goed is doorgekomen. Ik wil gewoon iemand spreken die goed naar de situatie kan kijken en weet hoe ik het moet oplossen. 

Hopelijk is er iemand die mij verder kan helpen. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 14, 2025

Zie hier.

Als dat niet werkt, bel dan gratis 0800-0402

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Paulus1979, nog als aanvulling op de antwoorden van Joop, hier hebben we uitgelegd hoe je voor Spotify Family uitnodigingen kunt versturen en accepteren: 

Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent!