Skip to main content

Ik had een aantal jaar spotify premium via KPN, gister wou ik muziek luisteren en kon dit ineens niet meer. Geen mail niks over gehad. Nu heb ik het opnieuw aangezet bij entertainment en probeer ik het via de link die in de mail staat en krijg ik de volgende melding na het inloggen:

 

Wat nu? 

Beste @bobjudo2001, wat gek! Ik zie inderdaad dat jij Spotify Premium hebt staan op het nummer wat je in je profiel hebt geplaatst. Is het inmiddels gelukt te activeren? Hier lees je alle stappen voor wat betreft het activeren, waar gaat het dan precies mis?

 

 


Beste @bobjudo2001, wat gek! Ik zie inderdaad dat jij Spotify Premium hebt staan op het nummer wat je in je profiel hebt geplaatst. Is het inmiddels gelukt te activeren? Hier lees je alle stappen voor wat betreft het activeren, waar gaat het dan precies mis?

 

 

het gaat mis zodra ik op “spotify premium activeren” druk op de site van spotify, daarna krijg ik direct onderstaande melding.. 

 Het is me nog niet gelukt om het te activeren helaas.. op Twitter word er aangegeven om geduld te hebben op een volgende mail vanuit KPN.. hopen dan maar zonde geld natuurlijk.


Beste @bobjudo2001, wat gek! Ik zie inderdaad dat jij Spotify Premium hebt staan op het nummer wat je in je profiel hebt geplaatst. Is het inmiddels gelukt te activeren? Hier lees je alle stappen voor wat betreft het activeren, waar gaat het dan precies mis?

 

 

Ik zie wel dat er staat dat er een 30 dagen proefperiode voorafgaand komt, deze heb ik natuurlijk al gehad. Dus ik denk dat daar de fout zit.


Maar je volgt dus deze stappen?

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naar kpn.com/spotifyactiveren
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

 

En bij stap 4/5 gaat het dan fout? Als je inlogt krijg je de melding dat je geen gebruik kunt maken van de aanbieding?


Het gaat fout zodra ik op spotify activeren klik. Zie onderstaande afbeelding.

Daarbij zie je ook staan dat hij de 30 dagen gratis wilt activeren, dit kan natuurlijk niet.


Dit lijkt erop dat Spotify al geactiveerd is. Als je nu gewoon inlogt met dit e-mailadres, werkt het dan niet gewoon? Of krijg je dan nog steeds reclame?