Skip to main content

Dag, 

mij heb al jarenlang spotify premium bij mijn abonnement en nu is het opeens over gegaan op free. Kunnen jullie dat terug zetten? 
 

Er staat nergens een e-mailadres op jullie site waar ik mijn klacht naartoe kan sturen en aan de telefoon blijven jullie volhouden dat ik niet kan bewijzen dat ik het gratis had. Terwijl jullie me zelf mails daarover hebben gestuurd. 
 

Plaatsen jullie het terug op mijn account? Zo nee, krijg ik dan een e-mailadres waar ik mijn klacht kan indienen zodat ik daarna naar de geschillencommissie kan? 
 

dank u. 
Vriendelijke groet,

jeanine Janssen 

Hallo @Jeanine1977 ,

 

Er staat nergens een e-mailadres op jullie site waar ik mijn klacht naartoe kan sturen

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

aan de telefoon blijven jullie volhouden dat ik niet kan bewijzen dat ik het gratis had. Terwijl jullie me zelf mails daarover hebben gestuurd. 
 

Plaatsen jullie het terug op mijn account?

 

Ik ben bang dat je dat dan hier op het forum ook niet voor elkaar krijgt.

Maar wellicht gaat de klacht iets in beweging zetten…. 

 


Beste @Jeanine1977, welkom! Ik begrijp dat jij Spotify Premium gratis had, maar dat wij dit nu in hebben getrokken? Jij geeft aan dat je hier recht op had. Dan zouden wij dit terug moeten zien in het systeem. Normaliter zou ik adviseren te bellen met 0800-0402. Mijn collega’s kunnen dan direct meekijken en eventueel direct acties ondernemen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. 


Dag, ik heb mijn gegevens aangepast. 
vriendelijke groet,

jeanine Janssen 


Bedankt! Ik zie dat jij een Alles-in-1 Instap hebt. Spotify Premium is daarbij niet inbegrepen. Dit houdt inderdaad in dat je dit eigenlijk niet had mogen hebben zonder extra kosten. Ik heb de facturen van de afgelopen 7 jaren bekeken en daar heeft Spotify Premium ook nooit opgestaan. Door een controle vanuit onze kan is het nu beëindigd en kan wel weer aangezet worden, maar dan tegen 9,99 euro per maand. Ik kan er helaas niets anders van maken 😞


Beste Marcia, 

Ik heb het destijds bij mijn abonnement gehad in een aanbieding. En dus ook al die jaren gratis gehad. Dat kunnen jullie niet zomaar stopzetten dan. Dat het bij jullie niet in het systeem staat kan ik niks aan doen. Maar jullie hebben mij destijds bevestigd dat ik het had. En later nog een keer een code erbij gestuurd omdat het bij mijn abonnement hoorde. 
 

vriendelijke groet,

Jeanine Janssen 


Zoals aangegeven zie ik dit over de afgelopen jaren niet terug, ook een bevestiging ervan zie ik niet onder jouw klantnummer staan. Het enige wat ik kan is daarom kijken of het hoort bij het betreffende abonnement wat jij afneemt. En dat is niet zo. Daarnaast weet ik dat we bij meer klanten een check doen en Spotify omzetten naar Free. Alles bij elkaar opgeteld, kan ik niets anders dan aangeven dat je het opnieuw aan kunt vragen, maar er dan wel voor moet betalen. 


Hallo Marcia,

 

mag ik een postadres waar ik een officiële klacht in kan dienen waar ik bewijzen bijvoeg? Want jullie antwoord klopt niet. 
op de site staat geen klachtadres. 
vriendelijke groet,

jeanine Janssen 


Ik heb bij dezen een klacht voor je ingediend. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen!