Skip to main content
Beantwoord

Spotify koppelen aan KPN account

• February 23, 2025
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een eigen Spotify Premium/Family account (los van KPN), deze betaal ik nu prive. Ik heb daarnaast een XS4ALL (KPN) internet en televisie pakket, waarbij Spotify Premium inbegrepen zit. In MijnKPN omgeving staat genoemd dat ik op Spotify Premium geabonneerd ben (dat heb ik jaren geleden geactiveerd). Echter, mijn Spotify betaal ik apart, dus ergens is mijn KPN account niet gelinked aan mijn Spotify.  Ik wil dat de betaling via KPN gaat lopen. Wat moet ik doen?  als ik naar de KPN activatie pagina voor Spotify ga, dan wordt er genoemd dat ik geen producten heb die nog geactiveerd moeten worden. Heeft u advies? 

dankjewel!

Koen

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@KoenvanL, welkom op de community. Dat klinkt raar, als je Spotify via ons hebt moet je het kunnen activeren, behalve als het al actief is. Wat staat er bij de instellingen van Spotify zelf, wat is de betaalmethode?

Meer over Spotify, het gebruik en activeren ervan kan je in onze Kennisbank lezen: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2025

Hoi ​@KoenvanL, welkom op de community. Dat klinkt raar, als je Spotify via ons hebt moet je het kunnen activeren, behalve als het al actief is. Wat staat er bij de instellingen van Spotify zelf, wat is de betaalmethode?

Meer over Spotify, het gebruik en activeren ervan kan je in onze Kennisbank lezen: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2025

Hi ​@Jasper van KPN ,

dank voor je reactie. Bij Spotify zelf als betaalmethode staat IDeal (maandelijks 17,99) als betaalmethode.

groeten, Koen

Jasper van KPN
Moderator

Duidelijk, dan zal je die eerst op moeten zeggen en daarna kan Spotify via ons geactiveerd worden. In dit artikel leggen we daar meer over uit: 

Â