Skip to main content

premium omgezet naar family via kpn. in de mijnKPN app staat ook famillie abbonement “aan”. alleen spotify staat nog op individual. opnieuw activeren werkt ook niet. Gewacht totdat mijn nieuw maand in ging werkt ook niet... wachtwoord gewijzigd werkt ook niet...

contact gehad met spotify, die zegt bekend probleem maar KPN moet het regelen.

 

Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee,.. klanteservice van kpn kan je ook nergens een mail adres van vinden, zeer vervelend, je kan alleen maar bellen..😔

@NICO RODENBURG

Als je het abonnement aanpast, moet je hem opnieuw via de KPN site activeren.

Gebruik wel de zelfde gebruikersnaam en wachtwoord.

 

Zie hier om Spotify (opnieuw) te activeren.

 

Tip, open eerst MIJNKPN en in een 2de scherm het activatie scherm.

 


Nou het wil nog steeds niet zal indd wel een maand moeten wachten, beetje jammer...


Hi @NICO RODENBURG! Ik zag geen ractie meer van je in het topic na het bericht van @joop2011. Daarom heb ik die als antwoord aangemerkt. 

Ik help je graag. Maar als ik geen reactie van je zie ga ik er vanuit dat alles goed is. 😉 Wil je gezien het nog speelt je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik in de systemen waarom het overzetten niet goed is gegaan. 

Geef naast het klantnummer waar het om gaat ook aan wat de gebruikersnaam is van Spotify. Als je inlogt via Facebook is het e-mailadres waarmee je inlogt voldoende. 

Laat hier weten wanneer de gegevens zijn ingevuld en ik informeer bij Spotify.