Skip to main content

Ik heb Spotify family aangevraagd, maar ik kan hem volgens de stappen niet omzetten. Hij is nu aan mijn mobiele abbo gekoppeld en moet over naar mijn entertainment pakket. En dat wil dus niet. Hierdoor krijg ik een foutmelding en kan ik hem niet omzetten. Gevolg: een chagrijnige dochter.  Hoe te handelen? Ik wil mijn historie en gemaakte afspeellijsten niet kwijt.

 

Je kunt Spotify Family activeren zodra jouw Spotify account is omgezet naar Free. Ik moet je vragen dit even af te wachten. Zodra je reclames tussen de nummers door ontvangt  weet je dat het zover is ;)


Hoi @Ssme, welkom op onze community! Ik zie dat Glile het al noemt maar je kunt je spotify inderdaad pas op Family zetten zodra deze Free is geworden. Dit gebeurt aan het begin van de nieuwe factuurcyclus van je spotify abonnement dus binnen een maand.

Alle informatie daarover kun je vinden op onze kennisbank!


@Thomas van KPN ik wacht dan al sinds 3 mei op dat moment. Is de registratie/ omzetting dan wel goed gegaan? Meestal is zoiets binnen een maand wel geregeld. 

Gr. Sieta


Je moet uitgenodigd worden door de "hoofdgebruiker" bij ons is dat mijn vriendin, die heeft mij en mijn dochter de uitnodiging via de mail verstuurd.


Begrijp ik het goed dat jij Spotify Premium hebt via je mobiele abonnement, @Ssme? En dat je Family hebt aangevraagd via je vaste abonnement? 

Dan kun je niet naadloos wisselen. Je zult dan eerst in je MijnKPN van je mobiele abonnement Premium moeten stopzetten. Nadat je dat gedaan hebt duurt het maximaal een maand voordat jouw Spotify account terugvalt op Free. Zodra dat is gebeurd kun je via de activatielink uit de Spotify Family bestelbevestiging jouw Free account omzetten naar een Family account. En daarna kun je dan je dochter uitnodigen.


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Reageer