Skip to main content

ik ben klant vanaf 09-01-2018 ik heb toen ter tijd spotify bij mijn abonnement gekregen.

afgelopen week is mijn account ineens niet meer beschikbaar. het account is ineens zonder reden of vermelding of email terug gezet naar een gratis account.

ik heb hier gister over gebeld en werd mij verteld dat ik maar geluk had, want volgens de telefonist had ik 4 jaar lang gratis spotify gehad.

ik zei meneer; het is altijd gratis geweest. en u doet nu net alsof ik heel blij moet zijn dat ik er (volgens kpn) 4 jaar langs gratis gebruik van heb kunnen maken. 

maar zo werkt het niet, ik voel mij niet happy want ben ineens mijn spotify kwijt wat ik al jaren gebruik. ik heb hier aardig wat in opgebouwd en gebruik dit dagelijks. kpn stopt mijn account zonder enig contact te zoeken.

 

de telefonist zei mij; dat hij niks voor mij kon betekenen, en alle klanten waar ze niets voor kunnen betekenen, moesten het proberen op het forum en daar hun klacht sturen.

 

ik ben mij er van bewust dat dit geen officiele klacht is en kpn zich er met een forum makkelijk vanaf doet. 

 

ik ben benieuwd hoe kpn gaat reageren en of mijn extra moeite op een kpn profiel aan te maken en hier een bericht te sturen nut heeft.

ik ben klant vanaf 09-01-2018 ik heb toen ter tijd spotify bij mijn abonnement gekregen.

 

afgelopen week is mijn account ineens niet meer beschikbaar. het account is ineens zonder reden of vermelding of email terug gezet naar een gratis account.

 

ik heb hier gister over gebeld en werd mij verteld dat ik maar geluk had, want volgens de telefonist had ik 4 jaar lang gratis spotify gehad.

ik zei meneer; het is altijd gratis geweest. en u doet nu net alsof ik heel blij moet zijn dat ik er (volgens kpn) 4 jaar langs gratis gebruik van heb kunnen maken. 

maar zo werkt het niet, ik voel mij niet happy want ben ineens mijn spotify kwijt wat ik al jaren gebruik. ik heb hier aardig wat in opgebouwd en gebruik dit dagelijks. kpn stopt mijn account zonder enig contact te zoeken.

 

de telefonist zei mij; dat hij niks voor mij kon betekenen, en alle klanten waar ze niets voor kunnen betekenen, moesten het proberen op het forum en daar hun klacht sturen.

ik ben mij er van bewust dat dit geen officiele klacht is en kpn zich er met een forum makkelijk vanaf doet. 

 

ik ben benieuwd hoe kpn gaat reageren en of mijn extra moeite op een kpn profiel aan te maken en hier een bericht te sturen nut heeft.

 

ik vind het echt heel spijtig dat kpn op deze wijze te werk gaat en omgaat met hun klanten. 

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Welk Internet abonnement heb je?

Heb je ook een mobiel abonnement van KPN?


het gaat om een mobiel abonnement. 

 

wie is dit? en praat ik nu met kpn? 

ik vind deze manier van klanten helpen niet echt persoonlijk, slim van kpn om een forum te starten waar klanten klachten kunnen spuien.

maar waar geen officiele klachtenafhandeling aan vast hangt. 

 

waar kan dit wel?  een officiele klacht in dienen? waar ze wettelijk verplicht zijn een klachtenprocedure te starten.

 


Dus je hebt alleen een mobiel abonnement van KPN?

Dan heb je inderdaad geen recht op gratis Spotify Premium.

KPN heeft blijkbaar haar fout gecorrigeerd en daar ben jij de dupe van.

Wel jammer dat KPN daar richting jou niet helder en open over gecommuniceerd heeft.

 

Ik hoop dat er op korte termijn een moderator zal reageren om duidelijkheid te verschaffen.


KPN heeft volgens mij nooit een mobiele abonnement gehad met standaard gratis Spotify. Als u dat toch had, dan bent u kennelijk een goede onderhandelaar en heeft u dat toen in 2018 toch voor elkaar gekregen.

Heel fijn voor u natuurlijk. Maar als zoiets door KPN überhaupt al gedaan word, dan is dat meestal maar voor 1 jaar. Heeft u in die 5 jaar dat mobiele abonnement ook nooit verlengd? 


waar kan dit wel?  een officiele klacht in dienen? waar ze wettelijk verplicht zijn een klachtenprocedure te starten.

Ja, die is er wel. Met een beetje geluk word u dan gebeld door een KPN medewerker die u precies hetzelfde zal vertellen dan de KPN medewerker die u al aan de lijn gehad heeft.

https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm


ja ik heb dus niet echt de behoefte om met random mensen discussies aan te gaan over iets wat tussen mij en kpn speelt. 

 

daarom vind ik dit forum ook maar bla bla. iedereen roept wat ze denken en niemand weet hoe het zit. en al zouden ze weten hoe het zit, dan heb ik er persoonlijk niks aan.

ik voel mij nogsteeds gedupeerd door de kpn actie en een coulance regeling of een klachtenprocedure is iets waar kpn ver van weg blijft.

wanneer ik zeg dat ik dan maar opzoek moet gaan naar een andere aanbieder met spotify zegt de kpn telefonist ach meneer vandaag gaan er 3.. en morgen komen er 20. 

 

ik heb premium bij mijn abonnement gekregen.  dit was in 2018.  

 


Hoi @sayangku, welkom bij ons op het forum. Ik weet niet precies wat de situatie voor jou is, aangezien er op je profiel geen gegevens staan.

Wat er telefonisch tegen je is gezegd klopt, er waren meerdere Spotify accounts die er geen recht op hadden en dat is uitgezet. Als dat het geval is heb je jaren iets gratis gehad waar je eigenlijk voor had moeten betalen, dan is coulance ook niet van toepassing. Coulance is van toepassing als je voor iets betaald en dat niet kunt gebruiken. 

Zoals gezegd kan ik niet zien of jij daar onder valt. Als je er via een andere weg nog niet uit bent gekomen kan je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.


Hallo @Jasper,

ik neem aan dat jij voor kpn werkt..?

ik heb de situatie toch best duidelijk omschreven. je bent inmiddels de 2e persoon van kpn die zegt dat ik het jaren gratis heb gekregen. en dat ik maar blij moet zijn. maar het zit in mijn abbonement en ik heb er dus nooit voor hoeven betalen. het abbonement is nogsteeds actief de telefoon is inmiddels afbetaald. 

verder heeft coulance niks te maken met hetgeen jij zegt. zie hier de term coulance:

Coulance kan worden getoond op allerlei manieren, van het niet opleggen van straf aan iemand die zich schuldig heeft gemaakt aan een misdrijf tot het geven van een tweede kans aan iemand die een fout heeft gemaakt. Coulance kan ook worden getoond door het tonen van begrip voor iemands situatie of omstandigheden, in plaats van hard te oordelen.

Coulance kan worden gezien als een teken van menselijkheid en mededogen, en het kan helpen om conflicten op te lossen en relaties te verbeteren. Het kan ook helpen om een gevoel van rechtvaardigheid en begrip te behouden in een samenleving.

 

de coulance zit hem in; het zonder contact stop zetten van iets waar ik jaren aan gewerkt heb om op te bouwen. 

jullie zijn zelf dus blijkbaar in gebreken gevallen door spotify jaaren door te laten lopen. en ik ben daar nu de dupe van. als klant zijnde weet je niet precies hoe alles werkt, maar als je zolang gebruik maakt van een dienst. mag je er wel vanuit gaan dat het is, zoals het is. 

 

ik zie geen noodzaak om mijn profiel hier in te vullen als er alleen word gekeken of ik ook onder de gedurpeerde val. ik ben er inmiddels achter dat dit een openbare klaagmuur is waar iedereen zijn onrecht over kpn kan spuien. dit forum zal niet direct gelieerd zijn aan kpn, en zo lijkt het alsof mensen een klacht in dienen maar eigenlijk doet kpn zich er makkelijk mee af.

haal dat Koninklijke er maar vanaf.               ​​​​post, telefonie en telegrafie Nederland.

 

​één woord.. en één naam

spijtig... kpn...

 

 

 

 


@Nick83 

 

de link die je stuurt voor het doen van een klacht brengt mij weer terug naar het forum..…

😔


@sayangku, Heb jij jouw forumprofiel (klik) al ingevuld zodat @Jasper jouw contract er even bij kan pakken.

Ik heb overigens nooit gehoord van een mobiel abonnement waar Spotify Premium gratis inbegrepen was. Wel kon je Spotify gratis hebben als je naast dat mobiele abonnement ook vast Internet van KPN had. Had jij destijds ook vast Internet van KPN?


Ik werk bij KPN inderdaad @sayangku, daarom staat het KPN logo achter mijn naam. Wat ik aangaf in mijn eerste bericht is dat er inderdaad onterechte Spotify accounts zijn gestopt en wat dat inhoudt als jij daar onder valt. Zoals ik zei kan ik niet precies zien wat de situatie is bij jou, alleen als je profiel invult kan ik dat zien.

 

Ik heb overigens nooit gehoord van een mobiel abonnement waar Spotify Premium gratis inbegrepen was. 

Jaren geleden was dat wel mogelijk, ik heb zelf ook een abonnement gehad met Spotify er gratis bij in. Maar dat was voor 2018 nog als ik me niet vergis.