Skip to main content
Beantwoord

Spotify opgezegd maar het is nog actief

• January 6, 2023
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb enkele maanden geleden ook mijn spotify opgezet, maar in mijn spotify account staan deze nog gekoppeld aan KPN. Spotify komt ook niet meer voor op mijn factuur. Ik heb mijn profiel aangevuld met de onderdelen waar hierboven om gevraagd is. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Erikv22, als je Spotify stop hebt gezegd hoor je het inderdaad niet meer te kunnen gebruiken. Ik heb hierbij het verzoek gedaan om die koppeling ongedaan te maken. Als ik daar een reactie op krijg zal ik dat hier met je delen.

Hoi @Erikv22, ik heb de terugkoppeling gekregen. De koppeling voor Spotify is ongedaan gemaakt, het is geen Premium van ons meer. Het is nu weer Free 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Erikv22, als je Spotify stop hebt gezegd hoor je het inderdaad niet meer te kunnen gebruiken. Ik heb hierbij het verzoek gedaan om die koppeling ongedaan te maken. Als ik daar een reactie op krijg zal ik dat hier met je delen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 12, 2023

Hoi @Erikv22, als je Spotify stop hebt gezegd hoor je het inderdaad niet meer te kunnen gebruiken. Ik heb hierbij het verzoek gedaan om die koppeling ongedaan te maken. Als ik daar een reactie op krijg zal ik dat hier met je delen.

Hoi @Erikv22, ik heb de terugkoppeling gekregen. De koppeling voor Spotify is ongedaan gemaakt, het is geen Premium van ons meer. Het is nu weer Free