Skip to main content

Beste Moderators van KPN,

Ik heb hetzelfde probleem als Anne.

Vanaf februari 2022 wordt er Spotify Premium afgetrokken die ik netjes heb stopgezet (bewijs van mailing heb ik). Ik heb meerdere malen jullie collega’s van de klantenservice aan de lijn gehad en zij kunnen mij niet helpen. Nu lees ik hier dat Anne correct geholpen wordt. Dus graag zou ik dezelfde behandeling willen hebben en dat het probleem wordt opgelost. Want ik betaal nu al 6 maanden 10 euro per maand extra voor een dienst die ik niet gebruik.

Graag hoor ik van jullie.

Groet,

Angelique

 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Angelique R  

Wil jij jouw klantgegevens in jouw Forum profiel noteren? Alles wat je invult in de vakjes waar ‘privé” voor staat, is alleen zichtbaar voor de KPN moderators.

  • Volledige naam + geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt?


Hi @HansaanZet 

Het Forumprofiel is aangevuld.


Een van de moderators zal dit behandelen. Kan even duren voor die gaat reageren….🙃


Beste Moderators van KPN,

Ik heb hetzelfde probleem als Anne.

Vanaf februari 2022 wordt er Spotify Premium afgetrokken die ik netjes heb stopgezet (bewijs van mailing heb ik). Ik heb meerdere malen jullie collega’s van de klantenservice aan de lijn gehad en zij kunnen mij niet helpen. Nu lees ik hier dat Anne correct geholpen wordt. Dus graag zou ik dezelfde behandeling willen hebben en dat het probleem wordt opgelost. Want ik betaal nu al 6 maanden 10 euro per maand extra voor een dienst die ik niet gebruik.

Graag hoor ik van jullie.

Groet,

Angelique

 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Grappig:

“Jullie klantenservice”

@Angelique R  zoals je gemekt heb helpen klanten elkaar op een forum.

Een moderater kijkt wel mee en helpt ook.😉


Hoi @Angelique R. Welkom op het KPN Forum! Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie op jouw factuur van het Internet en TV abonnement dat Spotify dubbel in rekening wordt gebracht, als “online aankopen”. Dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Ik zie in jouw dossier dat je dit al eens eerder hebt doorgegeven aan ons en dat je toen bent doorverwezen naar Spotify zelf, omdat het niet is toegevoegd aan jouw Internet en TV abonnement maar als online aankopen op jouw factuur staat. Heb je al contact opgenomen met Spotify hierover?


Hi @Vikash ,

 

Ik heb al met Spotify contact gehad en die legt het probleem bij jullie neer.

Ik heb ook een mail van jullie ontvangen dat jullie Spotify Premium zouden opzeggen en Spotify Family zouden starten. 

Ik heb hetzelfde probleem als alle andere mensen. Ik heb geen in app aankopen gedaan, ik heb geen dubbele accounts. Ik heb Spotify bij jullie afgenomen en bij niemand anders. 

Ik ben de afgelopen maanden al vaak bezig geweest met jullie om het probleem op te lossen en jij stelt nu dezelfde vraag.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en vervolgens komt er geen oplossing en wordt er 10 euro per maand van mijn rekening afgehaald voor een dienst die ik niet gebruik. 

Op jullie forum heb ik verschillende verhalen gelezen van klanten die hetzelfde meemaken en dat de fout ook bij jullie ligt. Dus ik vraag mijzelf af waarom het niet opgelost kan worden. 

 

Groet,

Angelique 


Zoals je kan lezen, claimen jullie dat Spotify Premium verwijderd is. En Family toegevoegd. Ik wil graag dat het opgelost wordt want jullie zijn mij nu al 80 euro verschuldigd. 


Wat jammer dat je nog geen oplossing hebt voor dit probleem. Ik heb dit zojuist intern doorgezet naar een achterliggende afdeling om verder uit te laten zoeken. Zodra ik meer weet laat ik dat hier weten. 


Hi @Erwin_ 

Zie bovenstaande foto.


@Lidwien

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en geen van de bedrijven neemt verantwoordelijkheid ook al kan je aantonen dat jij in je recht staat.

Bij mij loopt deze ellende al 8 maand! 
Ik hoop dat de moderators hun best doen!

Succes met het terugkrijgen van je teveel betaalde geld! 
 

Groet,

Angelique 


Admin: bericht verplaatst naar eigen topic


@Vikash @Erwin_ 

 

Hebben jullie al meer nieuws?

Ik ben vandaag ook naar jullie collega’s in de winkel geweest in Emmen. Maar zij konden verwonderlijk ook niet verder helpen.

Kunnen jullie de 8 maanden die ik nu onrechtmatig betaald heb wel kunnen crediteren?

Ik kan alle bewijslast dat ik in mijn recht sta jullie toezenden per mail. 

Groet,

Angelique


Ik heb het afgelopen vrijdag doorgezet naar een achterliggende afdeling. Helaas heb ik daar nog geen reactie. Verder zie op jouw factuur dat je in de maand april al een gedeelte van dit bedrag hebt ontvangen. Mijn collega's zoeken dit ook verder uit. Zodra ik meer weet kom ik er op terug.