Skip to main content

@Rutger_ Hi Rutger, ik heb hetzelfde probleem. Heb op 12 juni premium opgezegd en blijf ook op mn factuur terugkrijgen. Via kpn klantenservice krijg ik te horen dat ik dit met Spotify moet regelen en vice versa. Ik blijf nu ook 10 euro per maand betalen terwijl ik op 12 juni de bevestiging heb gekregen dat het opgezegd was.

@Marli. Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je nog steeds voor Spotify betaald en ook dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. 

Ik controleer graag de situatie en of iets ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


@Rutger_ bedankt voor je antwoord, ik heb mijn forumprofiel ingevuld!


@Marli. Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie dat Spotify via de Google Playstore in rekening is gebracht. 

Misschien een overbodige vraag, maar is het daar ook al eens opgezegd? 


@Rutger_ ja daar staat hij ook niet meer tussen


@Rutger_ ik heb zojuist weer een factuur binnen met het bedrag van 9.99 voor Spotify Premium binnengekregen. Weet je wat de status is? Ik heb op mijn vorige reactie van 17 dagen geleden nog geen antwoord gekregen.


@Marli. Excuus voor het uitblijven van een reactie. En erg balen dat Spotify nog steeds in rekening gebracht wordt. 

Ik heb nogmaals navraag voor je gedaan over de situatie. Ik verwacht in loop van komende week met meer informatie te kunnen komen. 


@Marli. Ik heb ondertussen terugkoppeling van mijn collega ontvangen. 

Er is bij het opzeggen van Spotify technisch iets niet goed gedaan. 

Mijn collega heeft het nu alsnog gedeactiveerd. De daadwerkelijke deactivatie vindt plaats op 23-10-2023. 

Ik stuur je een privé bericht over de financiële afhandeling. 


Reageer