Skip to main content

Goedemorgen,

mijn Spotify via KPN opgezegd, maar als ik mijn account via Spotify rechtstreeks aan een family account wil koppelen, gaat dit niet omdat de facturatie nog steeds via KPN/XS4ALL zou lopen

Hoor graag wat ik hier aan kan doen

Alvast bedankt

Welkom op de community @AOfferman. Wanneer had je Spotify precies stopgezet bij ons? Als dat kort geleden is kan het zijn dat het seintje nog niet naar Spotify is gegaan om het aan hun kant ook stop te zetten. 

Goedemiddag,

dat heb ik afgelopen Vrijdag gedaan

Hoelang duurt dit normaal gezien?

Alvast bedankt

Dag. (Wellicht vraag aan Jasper)

ik heb de omgekeerde vraag. Ik heb spotify family aangevraagd bij de kpn i.p.v. premium. Ik wordt door kpn geleid naar de accountpagina van spotify om te activeren. Maar dat lukt dan weer niet omdat het abonnement……inderdaad in beheer is bij KPN/xs4all. 

hoe op te lossen?

Dat kan meer dan een week duren @AOfferman. Ik kan me voorstellen dat dat niet handig is als je het wilt activeren. Ik kan kijken of ik een andere afdeling kan vragen of ze dat eerder kunnen doen. Zou je daarvoor je profiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en, als het over een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Dat is een andere vraag inderdaad @Theo Vroon, daar kan je het beste een eigen topic voor aanmaken. Dan blijft het voor beiden overzichtelijk.

Jasper,

zojuist mijn profiel aangevuld 

alvast bedankt

Probleem opgelost. Bedankt

Goed om te lezen dat het opgelost is @AOfferman, ik was in het weekend niet aanwezig. Daardoor had ik nog geen actie kunnen doen. Toevallig is het nu voor je verwerkt, het valt mee in dit geval 🙂

Veel luisterplezier weer via Spotify Family!

Reageer