Skip to main content

Deze topic in niet nieuw. Dit probleem treft mij nu. Ik post hier onder eerdere reacties van mensen over dezelfde topic. ik wil mijn spotify acc sluiten en het gaat niet. 

H

Ik ben al 3 maanden bezig met elke keer de vermelding dat het goed komt…. Zitten al heel wat uren bellen, wachten geduld opbrengen. Vanavond was het geduld echt op. Helaas moest de dame aan de telefoon het ontgelden. Maar ze pakte door en het blijkt echt een intern KPN probleem te zijn, dat je alleen maar via de klachten afdeling kan oplossen. Iets anders werkt niet! Dus heb je probleem. Vraag hun op een klacht voor je aan te maken. Ze zullen eerst gaan sputteren. Maar zeg maar dat het forum maar moeten naspeuren, want het staat er vol mee. Het heeft waarschijnlijk te maken als je ooit XS4all klant bent geweest en via dat systeem geregeld hebt.  Jammer genoeg is XS4all in KPN overgegaan en daarmee ook deze kennis en kunde verdwenen.  (zucht).. Hopelijk heb je er wat aan, want de klanten service zelf weet het niet 😉..

•  

D

Goedenavond,

ik heb Spotify premium via KPN afgesloten in een ver verleden.

nu wil ik die graag opzeggen maar als ik dit probeer via Spotify zelf zeggen ze: “Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement. “
ook als ik de Spotify klantenservice benader krijg ik dit als antwoord.

Ik heb KPN gebeld en die geven aan dat het als online aankopen op mijn factuur staat dus dat het via Spotify zelf loopt of dat ik het met KPN Pay heb betaald. ( ik gebruik geen KPN Pay) en dus via Spotify moet opzeggen.

zoals te lezen word ik dus van de een naar de ander gestuurd maar niet geholpen.

ik weet 100% zeker dat ik het Spotify Abonnement genomen heb bij mijn mobiele abonnement een aantal jaren terug. als ik kijk op Spotify accountpagina bij KPN zie ik ook onderstaande afbeelding wat dat dus bewijst

D

@Noordzee 

Ik gebruik geen kpn pay, ik heb het ook niet ingesteld in mijn Google store.

Als ik naar spotify ga om mijn abonnement op te zeggen word ik doorverwezen naar kpn omdat facturering via hun loopt.

Als ik naar kpn ga word ik doorverwezen naar spotify omdat betalen via spotify zou gaan (aankoop in de playstore) 

Maar ik kan in de playstore deze aankoop niet zien. En weet 100% dat ik via kpn heb afgesloten.

Als ik in mijn kpn kijk kan ik nergens het spotify abonnement zien.

Ik ga ze maandag wel bellen dat ik kpn pay geblokkeerd wil hebben. En die betaling van de factuur af moet.

D

ik wil deze post toch weer openen.

kpn pay is geblokt en toch staat het nog steeds aan. ik ga maandag maar weer bellen denk ik.

P

Ik had kpn pay ook geblokkeerd maar het lijkt bij mij ook dat het nog steeds aan.

Wat een fraude 🤯

Hoi ​@JoannaLech, welkom op onze community! Waar loop je precies tegenaan bij het opzeggen? Hoe heb je m afgesloten en hoe probeer je m op te zeggen?

Reageer