Skip to main content
Vraag

Spotify opzeggen lukt niet, via Spotify en via KPN niet

• April 14, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Net als vele anderen hier lukt het mij niet om mijn Spotify abonnement te wijzigen of te annuleren. Spotify houdt vol en blijft aangeven dat KPN de third party is waar ik mijn zaken moet neerleggen en KPN geeft aan niets voor me te kunnen doen en dat ik bij Spotify moet zijn. Het spotify abonnement staat op de factuur van mijn zakelijke mobiele abonnement als Online Aankopen “Spotify betaald tot..”. Beide partijen verwijzen naar elkaar. Zit niet in apple aankopen/abonnementen.

Reactie Spotify: Upon checking backstage, I can confirm you that KPN fully handles your Premium subscription - this includes payments, activation, cancellation, refunds, and changes to your Spotify plan. We recommend you get in touch with KPN as they handle your payments and subscription.

Wie kan me helpen om die online aankoop stop te zetten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Welkom op de KPN Community Steef! Soms zie je dit inderdaad nog eens terugkomen helaas. Ik zou dan even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt. Mocht het dan niet lukken dan maken ze een storingsmelding voor je aan.