Skip to main content

Ik heb sinds 16-12 precies hetzelfde. Via mobiel teruggezet naar Spotify Free, maar bij de accountgegevens staat bij mijn Internetabonnement toch echt Spotify Premium bij mijn producten. Hoe nu te handelen?



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Blijkbaar heb ik ‘in het verleden’ mijn Spotify Premium abonnement opgezegd, maar dat zal dan zijn geweest omdat ik dit abonnement kon voortzetten via mijn TV, Internet & Bellen abonnement.

Behalve ESPN Compleet, Vast telefoonnummer, Pluspakket etc. staat in dit lijstje ook ‘Spotify Premium’, dus ik begrijp niet goed waarom dit op mijn mobiel niet meer werkt. Dit zou toch gewoon gekoppeld moeten zijn?

Volgens mij betaal ik hier dus voor via mijn abonnement thuis, dus ik zou dit graag ook weer geactiveerd willen zien op mijn mobiel. Wat moet ik doen om dit voor elkaar te krijgen?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hoi @ceccoschisano, er waren 2 verschillende Spotify's actief dus, als ik je goed begrijp. Eentje bij het mobiele abonnement en eentje bij het Thuis abonnement. 

Het zou kunnen dat je de versie van het mobiele abonnement nog in gebruik had en dat die nu Free is gemaakt aan de kant van Spotify. Als dat het geval is kan je de Spotify van het Thuis abonnement activeren: kpn.com/spotifyactiveren. Heb je dat al geprobeerd?

 

Meer informatie over Spotify bij KPN: 

 


@Jasper Ik heb het net geprobeerd, maar krijg het volgende te zien:

Spotify Accountpagina

Spotify bij KPN Internet (klantnummer 11--------)

Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld.

Spotify bij KPN Mobiel (telefoonnummer 06--------)

Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld.

 

Maar als ik mijn abonnement bekijk staat Spotify Premium er toch écht tussen:

 


Op het screenshot staat het inderdaad actief, gek dat de activatiepagina zegt van niet. Op je forumprofiel zie ik al wat gegevens staan, maar het is nog niet compleet. Zou je de postcode er aan toe kunnen voegen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik meekijken.


@Jasper Postcode is ingevuld 👍🏼


Dank je @ceccoschisano, ik heb daarmee een melding voor je aangemaakt naar een achterliggende afdeling. Zij zullen gaan kijken waarom Spotify niet geactiveerd wil worden en zullen daarover contact met jou opnemen.