Skip to main content

We hebben een tijdje Spotify Family gehad via het telefoonabonnement, maar dat zit niet meer in het pakket. Nu willen we Spotify Premium - wat in ons internetabonnement zit - weer activeren, maar dan wordt er aangegeven dat we geen Spotify Premium besteld hebben… Ook al een keer over gebeld, maar KPN verwijst dan naar Spotify en als je contact opneemt met Spotify verwijzen zij naar KPN. Oftewel - van het kastje naar de muur…..

 

 

Vreemd Sebina. Jammer dat het dan zoveel voeten in de aarde heeft. Je kan altijd nog even kijken op onze kennisbank voor Spotify: 

 

 

Anders kun je toch het beste even bellen 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat alsnog voor je na. 


Maar zoals gezegd heb ik al een half uur aan de telefoon gezeten met 0800-0402, vervolgens wordt ik verwezen naar Spotify en zij verwijzen weer terug naar KPN. Terwijl toch echt Spotify Premium in ons pakket zit:

We zijn ook al bij een KPN winkel geweest, maar de medewerker verwees ons ook naar 0800-0402 (!!) waarvoor zijn er dan winkels?? We zijn echt geneigd om te veranderen van provider, wat is dit slecht zeg.