Skip to main content

Ik kan Spotify Premium niet activeren terwijl het product actief is.

Ik ervaar exact hetzelfde, alhoewel Spotify Premium op aan staat, maar bij de KPN/Spotify pagina tevens staat dat ik geen Spotify Premium heb besteld. Maar het staat wel.weer op mijn rekeningoverzicht zonder €5 korting!! 

Contactmogelijkheden met vragen hierover zijn ook echt slecht. Automatisch gegenereerde berichten dat je binnen 15 min wordt teruggebeld? Nou...ik wacht al 3 dagen!! Kortom, Spotify via KPN....laat maar als het zo moet!

Admin: reactie samengevoegd met eigen topic

Hoi @Nordlys, welkom hier. 

Wat irritant dat het niet lukt. Ik ga er vanuit dat je met het juiste KPN ID bent ingelogd? Daar waar Spotify ook mee aangevraagd is. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Goedenavond Bart_Z,

Ik heb mijn profiel ingevuld. Verder heb ik zowel met mijn oude KPN ID als met een nieuw aangemaakt KPN ID (op advies van de klantenservice) geprobeerd in te loggen.

Ik hoor graag de oplossing. 

Mvg

Ik heb collega's gevraagd er naar te kijken. Wanneer ik een reactie ontvang hoor je van mij. 

Bart_Z,

Prima, bedankt en ik wacht af. 

Mvg

Nordlys

Bart_Z,

Nu is het hier ook alweer 3 dagen oorverdovend stil!

Mvg

Nordlys

Ik heb nog geen reactie van mijn collega's ontvangen helaas. Ik hou het in de gaten. 

Hallo,

Dit is geen antwoord op mijn vraag: ik heb de stappen doorlopen en bij 'Mijn KPN' staat dat Spotify Premium actief is, maar....via welke accountnaam etc? Ik krijg op Spotify te zien dat ik nog steeds de gratis versie heb en Premium kan nemen..…

Admin: reactie verplaatst naar eigen topic

Ik heb nog geen reactie van collega's gehad. Ik heb ze nogmaals gevraagd er naar te kijken. 

Zie vorig bericht.

Ja ik snap dat het nog niet lukt te activeren. Ik kan niet ontdekken waarom, daarom heb ik collega's gevraagd er dieper in te duiken. 

Bart_Z,

In mijn laatste bericht had ik te kennen gegeven dat dat het nu (eindelijk) werkt...sinds eergisteren. 

Nogmaals bedankt!

Ja ik zie het nu. Het is uitgezet op mobiel en werkt nu als extra via het vaste netwerk. Top. 

Mocht ik nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik graag van je. 

Juist...en dat was ook de bedoeling, hoofdzakelijk m Spotify met €5 korting te krijgen, want ik betaalde het volledige bedrag, dus zat er geen voordeel aan om het via KPN te nemen. Nu wel.

Top! :)