Skip to main content

Het lukt niet om spotify te activeren via de app, ik heb een sms gekregen met de link om te activeren. Zodra ik alles heb ingevuld en op de button druk ‘spotify starten’ krijg ik de melding ‘oeps er ging iets mis’ 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt gorigineel topic]

@Jantjehuuh Hetzelfde heb ik nu ook. Ik wilde premium family via KPN activeren. Het probleem telefonisch bij KPN gemeld. Helaas heb ik (nog) niks terug gehoord. 


Oke ik heb dit al sinds maandag, dus hopelijk gaan ze dit snel oplossen 


Ik heb precies hetzelfde probleem en ze gaven aan dat het nog een dag zou duren, maar vandaag werkt het ook nog niet. Ik heb een Premium abonnement gelijk afgesloten bij mijn Internet abonnement, dus ik moet wel gelijk betalen voor Spotify.

 


Zojuist een telefoontje van KPN gehad. Het schijnt om een groep van ongeveer 20 mensen, die met dit probleem kampt. Er is contact met Spotify en zij zijn bezig om het op te lossen. Dit is een kwestie van dagen, meldde KPN. Er komt een bericht zodra het is opgelost. 


Ik heb precies hetzelfde probleem en ze gaven aan dat het nog een dag zou duren, maar vandaag werkt het ook nog niet. Ik heb een Premium abonnement gelijk afgesloten bij mijn Internet abonnement, dus ik moet wel gelijk betalen voor Spotify.

 

Zie mijn reactie 


Inmiddels is het bij mij opgelost binnen 2 uur. Ik heb toegang tot Spotify Family


@Jantjehuuh en @Eva_ is het bij jullie inmiddels ook gelukt?

@robdammers bedankt voor je updates hier!