Skip to main content
Vraag

Spotify Premium al lang opgezegd maar account nog steeds Premium

• February 13, 2025
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedenavond 

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn account reeds 2023 of begin 2024 stopgezet. Ik had het niet opgemerkt tot nu omdat ik wilde overgaan naar een duo account.

Kunnen jullie dit eens bekijken en ook een intern zetje geven?

Groetjes

Ingrid

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Grietje06, Hi Ingrid, om je goed te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je vraag gemaakt.

Ik lees dat jouw Spotify account ook nog Premium is, terwijl je het al stopgezet hebt. Als je jouw abonnement en facturen opzoekt in MijnKPN, staat het dan niet meer aan en staan er geen kosten voor Spotify op je factuur? Check voor de zekerheid even goed de details in de tweede pagina van je factuur. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2025

Goedemiddag

Ik geen abonnement meer bij KPN.

Groetjes 

Ingrid 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Grietje06 Ik ben bang dat we niet veel kunnen doen als je helemaal geen abonnement meer bij ons hebt. We kunnen alleen bij gegevens van klanten van KPN in onze systemen. Ik zou zeggen dat alles dan al stopgezet en ontkoppeld is.

Hoe ziet de status van jouw account eruit als je inlogt bij Spotify? En heb je al contact met Spotify gehad hierover, om het na te laten kijken? Zij kunnen je verder helpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2025

Ach als Spotify mij niets wil aanrekenen...bizar. Toch bedankt om het na te kijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Volgens spotify wordt betaald via KPN

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dan is er waarschijnlijk toch iets blijven hangen in het afmelden/stopzetten van Spotify, denk ik. Ik kan er even in duiken als je wilt. Vul je dan je profiel zo volledig mogelijk in, inclusief je adresgegevens en je gebruikersnaam? Dan kan ik navraag doen of we met die informatie iets kunnen vinden.

• Nieuwkomer
  • March 6, 2025

.