Skip to main content

Gisteren heb ik Spotify Premium afgesloten via KPN, dat ging allemaal prima, activeren via de link in de mail ook, maar mijn Spotify account blijft vervolgens de gratis versie. Ik heb al meermaals uitgelogd en opnieuw ingelogd, ik heb de FAQ van zowel KPN als Spotify doorgelezen, en ik heb de chatbot van KPN geprobeerd, maar ik kom er niet uit wat de oorzaak hiervan kan zijn. Heeft iemand van jullie misschien een idee?

Eventueel belangrijke informatie: het e-mailadres van mijn Spotify account is niet hetzelfde als het e-mailadres wat ik voor KPN gebruik. Dit was toen ik eerder Spotify Premium via KPN had geen probleem, maar nu misschien wel?

Heb je wel de zelfde gebruikersnaam en wachtwoord na het activeren ingevoerd?

(dus het wachtwoord en gebruikersnaam die je al van Spotify gebruikte).

 

Het mail adres hoeft niet het mailadres van KPN te zijn, maar wel dezelfde die je eerder gebruikte. 


Yess, daar is niks in gewijzigd.


@EllenCJ 

Vul je gegevens van dit forum zo compleet mogelijk bij je profiel in.

Dan kan een moderator het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren.

 

Je kan ook gratis 0800-0402 bellen.


Hoi Ellen! Ben je er nog uitgekomen? Heb je de volgende stappen geprobeerd? 

 

1. Klik op Spotify activeren

Spotify activeren

2. Log in met je KPN ID. Of maak hier een KPN ID aan

3. Klik op de Spotify accountpagina op de knop om Spotify te activeren

4. Je gaat nu naar een website van Spotify

5. Log in met je bestaande Spotify account of maak een nieuwe aan

6. Volg de stappen en ga akkoord met de voorwaarden van Spotify


Hoi Remco,

Dat had ik al gedaan ja, meerdere keren zelfs. Maar ik probeerde het nu voor de zekerheid nog eens een keer, en via de link in jouw bericht kwam ik opeens op een hele andere plek terecht dan eerder via de link in de mail. Nu kwam ik daadwerkelijk bij Spotify terecht en vond ik ook een button om premium te activeren, gelinkt aan mijn account.

Geen idee hoe dat kan, maar het is nu gelukt en premium werkt. Heel erg bedankt voor jullie hulp!


Kijk dat zijn goede berichten @EllenCJ! Fijn dat het gelukt is. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen.