Skip to main content

Hallo, ik heb een maand of vier gelden premium via KPN ook stopgezet omdat ik family wil. Ik betaal niet meer, maar volgens spotify ben ik nog steeds via KPN gekoppeld. Kunnen jullie dit ook voor mij in de backoffice regelen ajb? Ik heb destijds ook iemand 20 min lang aan de lijn gehad en dit is wel een beetje een rommeltje zo…. Misschien een ticket maken op een hoger niveau zodat er meer structureel iets aan gedaan wordt. 

Groet, Thijs Brouwer

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hallo, ik heb een maand of vier gelden premium via KPN ook stopgezet omdat ik family wil. Ik betaal niet meer, maar volgens spotify ben ik nog steeds via KPN gekoppeld. Kunnen jullie dit ook voor mij in de backoffice regelen ajb? Ik heb destijds ook iemand 20 min lang aan de lijn gehad en dit is wel een beetje een rommeltje zo…. Misschien een ticket maken op een hoger niveau zodat er meer structureel iets aan gedaan wordt. 

Groet, Thijs Brouwer

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Dus “jullie”??

Een moderator (medewerker KPN) kijkt mee en helpt ook.

Vul je gegevens zo compleet mogelijk in je account van dit forum in (alleen de moderator kan die zien).


Hallo @Thijs Brouwer, dat is natuurlijk erg vervelend. Als je graag family wil gebruiken en dat nu niet mogelijk is. Ergens tussen KPN en Spotify loopt het spaak met de ontkoppeling. Als jij jouw profiel voorziet van gegevens en dan even bericht doet in dit topic dan kan de koppeling hopelijk snel ongedaan gemaakt worden. 


Dag @Jeroen_dB  ik heb hier en daar wat aangevuld. Mijn klantnummer is 20173245110

Ik hoop dat het zo lukt. Vriendelijke groet, Thijs Brouwer