Skip to main content

Goedemiddag KPN,

 

Zojuist heb ik een vriendelijke medewerker van jullie aan de lijn gehad omtrent het volgende probleem.

Vanwege een abonnementswijziging zou mijn Spotify Premium worden omgezet naar Free. Om toch Premium te behouden, moest ik het activeren via MijnKPN. Dat heb ik dus ook gedaan, en voor € 9,99 per maand zou ik dan alsnog Premium kunnen gebruiken.

Na het aanzetten van Spotify Premium via MijnKPN heb ik een mail van jullie ontvangen met de activatielink. Deze heb ik aangeklikt, waarna mijn Spotify Premium zou moeten zijn geactiveerd. Echter werkt het nog steeds niet: Spotify (zowel de app als de desktop versie) blijft aangeven dat ik een Free versie heb, terwijl ik het toch echt heb geactiveerd. Ook na opnieuw inloggen werkt het nog steeds niet. Echter staat in MijnKPN gewoon dat ik Spotify als extra bundel heb aangevinkt.

Jullie medewerker kon het zo helaas niet oplossen. Ik suggereerde daarom om mijn Spotify Premium bij jullie op te zeggen, en zelf opnieuw aan te melden. Echter kan ik nu via MijnKPN Spotify Premium nog niet opzeggen, omdat ik het net twee dagen geleden heb aangezet. Ik moet dus een maand wachten.

Mijn vraag/opmerking is dus: graag zou ik willen dat jullie mijn Spotify Premium optie in mijn bundel uitzetten, en de € 9,99 die hoogstwaarschijnlijk op de eerstvolgende factuur zal verschijnen, crediteren. Ik heb immers geen gebruik kunnen maken van de diensten van Spotify Premium deze maand, dus ben derhalve niet van plan om deze € 9,99 te gaan betalen. Jullie medewerker gaf aan de telefoon ook keurig aan dat dit geregeld kon worden, aangezien ik niet hoef te betalen voor een dienst die niet werkt.

 

Graag zie ik een bevestiging op mijn vraag/opmerking tegemoet.

Alvast hartelijk bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Siebren Kleine

Welkom op het forum @H. Kleine. Dat loopt dus niet helemaal soepel. Is er niet per abuis toen een nieuw Spotify account aangemaakt in plaats van een koppeling aan het bestaande account? 


Beste @Remco_ ,

 

Bedankt voor je reactie. Nee, er is geen nieuw Spotify account aangemaakt. Alles is precies gegaan zoals er vanuit jullie werd beschreven (omtrent Premium opnieuw afsluiten en vervolgens activeren). Inmiddels heb ik rechtstreeks via Spotify zelf Premium opnieuw geactiveerd, omdat ik er niet op kon wachten. Bij deze dus alsnog het verzoek om op de eerstvolgende factuur de € 9,99 voor Spotify Premium te crediteren, omdat ik het via jullie niet heb kunnen gebruiken. Jullie telefonist gaf vorige week aan dat dit ook mogelijk was.

 

Graag zie ik uit naar een bevestiging op bovenstaand verzoek.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Siebren Kleine


Ik ga het voor je uitzoeken, Zou je jouw profiel kunnen invullen dan loop ik het na. 


Helemaal goed. Zojuist mijn profiel ingevuld.

Alvast bedankt.


@H. Kleine Excuses voor de late reactie, ik was even afwezig. Ik heb Spotify uit je abonnement getild. Aangezien deze niet is geactiveerd is vermoed ik niet dat er tot facturatie over zal worden gegaan. Mocht dat toch het geval zijn zou je mij dan nog een bericht kunnen sturen? Dan vergoed ik de kosten voor je.


Bedankt @Remco_ voor de goede service!

We houden het in de gaten, komt goed.


Dan houden we contact! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog even als ik iets kan doen!


Hallo @Remco_ ,

 

Er is toch nog € 9,99 euro gefactureerd. Op de factuur staat het vermeld als “Online aankopen", wat dus onjuist is.

Zou je de kosten alsnog willen vergoeden, zoals eerder besproken?

 

Bedankt alvast!


@H. Kleine Ik zie hem staan. Ik heb de correctie doorgevoerd. Dat staat dan op de komende of daaropvolgende factuur!


Bedankt voor je snelle reactie!


Geen probleem! Ik zie Spotify niet actief staan dus hij is er wel uit. Post gerust nog even een bericht als ik nog iets kan doen!