Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium gestopt, maar is nog actief. Kan het account nu niet toevoegen onder Spotify Family

• June 14, 2022
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Hoi KPN medewerker,

we willen met ons gezin overstappen van Spotify Premium  naar Spotify Family.

Ik heb op 2 mei mijn Spotifypremium opgezegd, deze zou dan 2 juni moeten vervallen. Ik heb bevestiging gekregen van mijn opzegging.

Echter staat mijn spoitfy premium nog steeds actief momenteel.

Ik kan nu niet mijn family account activeren.

Kunnen jullie mij helpen?

Groet

Serge

Beste antwoord door Bram van KPN

@Sergeb ik snap dat wel goed. Muziek is iets persoonlijks. En dan is je eigen afspeellijsten hebben wel zo leuk. 😉

Ik heb het voor je doorgezet naar de technische dienst. Die hebben in de regel een paar werkdagen nodig om dit op te lossen. Je krijgt een e-mail zodra dit het geval is. Laat je het hier weten als je dat bericht gekregen hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 17, 2022

Hi @Sergeb! Ik heb met de gegevens in je profiel gekeken. Ik zie dat Spotify Family ondertussen wel in je pakket zit. Maar deze is nog niet geactiveerd. 

Als je op onze pagina voor het activeren van Spotify klikt op “Spotify activeren”, wat krijg je dan te zien? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 19, 2022

Hi Bram,

dank voor je reactie.

Ik kan mijn nieuwe Spotify Family niet activeren omdat mijn Spotify Premium nog steeds actief is (terwijl deze toch echt sinds 2 mei opgeheven is)

Hopelijk kan je me helpen want mijn dochter wil zo graag zelf een eigen Spotify account:)

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 21, 2022

@Sergeb ik snap dat wel goed. Muziek is iets persoonlijks. En dan is je eigen afspeellijsten hebben wel zo leuk. 😉

Ik heb het voor je doorgezet naar de technische dienst. Die hebben in de regel een paar werkdagen nodig om dit op te lossen. Je krijgt een e-mail zodra dit het geval is. Laat je het hier weten als je dat bericht gekregen hebt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 25, 2022

Probleem is opgelost, dank voor de hulp @Bram_ !

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 25, 2022

@Sergeb veel luisterplezier. Aan iedereen in de family! 🙂