Skip to main content

Ik heb een spotify premium account via kpn. Omdat ik steeds de melding kreeg dat spotify offline was heb ik de app verwijderd en probeer ik nu weer in te loggen. Echter spotify herkent mijn usernaam niet, als ik inlog krijg ik een nieuw profiel te zien waarbij al mijn content is verdwenen. Wat moet ik nu doen>?

Heb je Spotify wel via KPN geactiveerd?

Zie, indien nodig, ook hier. 


Ja dat is geactiveerd. 


Het mailadres wat je daar heb gebruikt als login naam wordt niet herkent begrijp ik.

Probeer eens op de site van Spotify “wachtwoord vergeten”

Misschien is het wachtwoord onjuist. 


Goedenavond @Fransca en welkom hier op onze Community :)
Kun je in plaats van je username eens proberen in te loggen met het mailadres dat aan Spotify Premium is gekoppeld? Ik heb dit zelf namelijk ook een keertje gehad, hopelijk werkt dit in jouw geval ook!

 

Het mailadres wat je daar heb gebruikt als login naam wordt niet herkent begrijp ik.

Probeer eens op de site van Spotify “wachtwoord vergeten”

Misschien is het wachtwoord onjuist. 

Dit is anders ook nog een goede optie om eens te proberen, zou ook moeten werken. Laat je ons weten of het inmiddels is gelukt?


Hoi Joop, ook dat lukt niet. Kennelijk staat er een emailadres dat niet klopt, want ik krijg geen mail met link om opnieuw in te loggen. In mij kpn produktenoverzicht staat ook dat ik ingelogd ben met een emailadres dat ik niet ken/herken


Hoi Joop, ook dat lukt niet. Kennelijk staat er een emailadres dat niet klopt, want ik krijg geen mail met link om opnieuw in te loggen. In mij kpn produktenoverzicht staat ook dat ik ingelogd ben met een emailadres dat ik niet ken/herken

 

In MIJNKPN staan volgens mij geen inloggegevens.

KPN is namelijk een tussenpersoon voor de facturatie (niet meer of minder)

Alles gaat, in dit geval, via Spotify.

 

Wat je kan doen, is Spotify opzeggen en als hij is stopgezet, daarna opnieuw aanvragen en bij het activeren (via de KPN site) het juiste mailadres en wachtwoord aanmelden. 


Reageer