Skip to main content

Jasper, ik heb precies hetzelfde probleem. 

Mijn Spotify Premium abonnement werkt niet meer; ik heb al jaren een mobiel abonnement met spotify. 

Als ik inlog op Spotify Premium komt ik sinds een paar weken in Spotify Free uit. Er is niks veranderd in het contract. Opnieuw inloggen werkt niet en in de app staat dat Spotify geen onderdeel is van het abonnement. Op de rekening staat spotify echter wel en er wordt ook voor betaald. 
graag uw hulp. 

Wim 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt nOriginele topic]

Goedemorgen @WimTr

We hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt, zodat wij je verder kunnen helpen.
Ik begrijp dat jij Spotify Premium bij KPN hebt, via een KPN Mobiel abonnement en je ziet deze extra optie terug op de maandelijkse factuur. 

Waarom werkt het opnieuw inloggen niet? Welke foutmelding krijg je dan precies? En in welke app zie je staan dat Spotify geen onderdeel is van het abonnement?
Er is ook een mogelijkheid om jouw inloggegevens opnieuw in te stellen: heb je dat al geprobeerd?

Ik lees je antwoorden op de vragen graag!


Ik kan opnieuw inloggen wat ik wil, het blijft Spotify’s free. Alles geprobeerd. Ook nieuwe inloggegevens ingesteld. Als ik dan inlog op KPN en dan probeer spotify opnieuw te activeren dan krijg ik te zien dat ik geen Spotify’s heb bij dit abonnement. Op de rekening staat het wel en wordt het ook afgerekend. Dat ik al jaren zo. Sinds oktober werkt het niet meer. 
 


Je zult op zoek moeten gaan naar het e-mailadres, telefoonnummer, Facebook-profiel of Apple- of Google-account wat gekoppeld is aan het Spotify Premium account. Meer uitleg is te lezen op de pagina Kan wachtwoord niet opnieuw instellen

Wij hebben (helaas) geen inzage in de gegevens wat gekoppeld is aan het Spotify Premium account.

Kom je er niet uit, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Spotify