Skip to main content

Ik heb spotify premium maar krijg toch reclame. Account staat op free. Graag aanpassen

 

Hi @Dopperbakker! Welkom op ons forum.

We doen zo nu en dan opschoningen waarbij onterechte Premium accounts op Free worden gezet. In hoeverre dit bij jou het geval is durf ik zo niet te zeggen.

Als je via de activatiepagina inlogt met je KPN ID, wat krijg je daar dan precies te zien?


Daar staat dat Spotify premium geactiveerd is……

 


Helder. Zou je in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in willen vullen en mij een seintje geven?


Ik heb het profiel aangevuld met enige tegenzin. Graag nu snel omzetten naar Premium waar ik voor betaal.!


Dankjewel voor het aanvullen. Ik heb het abonnement bekeken en zie Spotiy Premium actief staan. Dus dat gedeelte zit ook snor. Krijg je op dit moment nog steeds de melding dat je account op ‘Free’ staat?


Er nog steeds ‘gratis account’, stap over op Premium


Okay, zou je in dat geval je accountnaam van Spotify in je forumprofiel willen zetten? Dit kan onder ‘Persoonlijke opmerkingen’. Dan ga ik navraag doen over wat hier precies aan de hand is.


Ik heb mijn gebruikersnaam toegevoegd


Bij ons hetzelfde probleem als van Dopperbakker


@MVZEvert . Kun je hier een eigen nieuw topic voor aanmaken? Dan pakken we die z.s.m op. 


ook Ik heb spotify premium maar krijg toch reclame heb altijd  spotify bij mijn abonnement KPN zitten


Goededag, mijn vrouw heeft hetzelfde probleem, net toegevoegd, maar dtaat nog steeds op free account en krijgt reclames


Zie ook deze topic.

 

P.S.

Je kan beter volgende keer een eigen nieuwe topic starten.

Deze is al behoorlijk oud. 😉😊