Skip to main content

@Alex van KPN Hallo, hier hetzelfde probleem. Overstapdatum van Spotify Premium Individual naar Family (13 sep) wordt niet weergegeven bij spotify.kpn.com, Family wel vermeld in MijnKPN.
Factuur t/m september betaald, het is inmiddels oktober, maar geen wijziging in Spotify account.
Vanmorgen ticket aangemaakt bij KPN, en contact gehad met adviseur via Spotify chat.

KPN wijst naar Spotify, Spotify naar KPN, en ik hang aan het lijntje.

Hi @Henri_81, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Als de betaling van Spotify via ons gaat moet dit inderdaad via ons, daar heeft de medewerker van Spotify gelijk in. Ik begrijp echter dat je ook met ons contact hebt gehad en dat er een melding is aangemaakt. Dit klopt? Zo ja, wacht dit dan even af en hou ons op de hoogte.

@Alex van KPN inmiddels een medewerker van KPN gesproken en die kon mij vertellen dat de overgangsdatum gebonden was aan de datum én tijd waarop Spotify Premium Individual destijds is afgesloten. Dit bleek op een bepaalde (vreemde) wijze al te lang geleden voor vermelding op spotify.kpn.com te zijn.

Op de minuut af kreeg ik op dat tijdstip van afsluiten een bericht per mail en konden we alsnog Spotify Family gebruiken.

Dus, eind goed, al goed.

Erg fijn om te horen. Bedankt voor je update hier. 

Reageer