Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium omgezet naar Family, maar deze is nog niet actief

  • 1 September 2024
  • 4 reacties
  • 19 keer bekeken

Begrijp ik nou goed dat je een maand moet wachten voordat Spotify Family actief wordt?

Vanmiddag via MijnKPN Spotify Premium (Individual) omgezet naar Spotify Family. Krijg ik netjes bevestigingen van, maar tot heden nog steeds geen actief Spotify Family account. 

 

Ik lees nergens terug dat het een maand kan duren. Al met al onduidelijk dus.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Ha @RWagelaar1985 dat klopt! In ons artikel over Spotify lees je: 

Wisselen tussen Premium en Family

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij Spotify Premium of Family. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 
    Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Ik zal intern meenemen dat de communicatie hieromtrent beter kan!


Hoi Marcia,

Dankjewel. Ik had dit artikel niet gevonden, ook omdat ik de bestelling direct in MijnKPN had gedaan.

Het valt in MijnKPN in ieder geval niet op dat het een maand kan duren en ook niet in de bevestigingsmailtjes. Wat je ook op verkeerde been zet is dat als je de orderstatus volgt en je ziet dat deze order afgerond is, je dus denkt dat het zou moeten werken.

Een “waarschuwing” in MijnKPN zou denk ik al schelen.


Vannacht een mail gekregen van Spotify dat mijn account is omgezet naar Family. Heeft in de geval dus “maar” 4 dagen geduurd.


Goed om te lezen dat het in dit geval vrij snel ging!


Reageer