Skip to main content

Ik heb kpn mobiel gecombineerd met kpn internet en tv thuis. Bij deze abbo heb ik al jaren gratis spotify premium. Nu is mijn spotify premium ineens eenzijdig opgezegd door KPN zonder berichtgeving en kan ik 10e per maand extra gaan betalen.

Aangezien ik niets heb aangepast aan mijn contract lijkt mij dit contractbreuk

Wat kan ik hieraan doen?

Groeten

Kate

Hi @The dancer,

Heb je ook een mail van ons ontvangen met de reden van het stopzetten? Vanuit Spotify wordt er eens in de zoveel tijd een ‘opruiming’ gehouden waarbij ze foutieve, onbetaalde account alsnog stopzetten en ik heb dan ook sterk het vermoeden dat dit nu bij jouw account gebeurd is.

In de mail heb je de mogelijkheid om een formulier in te vullen waarna je zal worden teruggebeld zodat de precieze situatie met je besproken zal worden, ik wil je dus aanraden om daar gebruik van te maken!


Voor mij geldt hetzelfde probleem. Spotify Premium zat al jaren in m'n abonnement en nu is de dienst omgezet naar Spotify Free. Ik heb daar ook een mail over gehad, waarin ik een formulier kon invullen en waarbij ik zou worden teruggebeld en Spotify Premium zou in de tussentijd geactiveerd blijven. Dat formulier heb ik ingevuld. Helaas ben ik nog niet gebeld en heb ik al een maand geen Spotify premium. Ook gebeld met de servicedesk, maar zij zeggen mij niet te kunnen helpen. Ik moest maar wachten totdat ik teruggebeld zou worden. Hopelijk kan ik spoedig gebeld worden hierover zoals afgesproken. 


Ik hoop met je mee dat je snel uitleg krijgt over de reden van het stopzetten!


hier hetzelfde probleem sinds vandaag. slecht geregeld van kpn...geen goede reclame.


Is dit probleem bij jullie intussen opgelost? Mijn Spotify is sinds gistermiddag van Premium naar Free gezet, zonder dat in daarover bericht heb ontvangen. Diverse medewerkers van KPN gesproken vandaag, maar ze kunnen inderdaad niets betekenen. Wachten tot je door afdeling ‘Spotify’ wordt teruggebeld, die helpen je verder…

Lekker dan, 0 communicatie en tot die tijd geen Spotify Premium. 😢


Hebben jullie inmiddels een telefoontje gehad met de uitleg @jap11 en @WhiteKnight?


Ik niet. Intussen diverse medewerkers gesproken, maar niemand kan iets doen of zeggen. Er schijnt een aparte ‘Spotify-afdeling’ te zijn die mij moet gaan bellen. Heel bijzonder allemaal, maar voorlopig nog geen perspectief.


Hmm, ik moet bekennen dat ik vind dat het wel lang duurt voordat je gebeld wordt 🤔 Als ik de systemen in duik, zie ik dat er gisteren een klacht aan is gemaakt die 1 dezer dagen opgepakt gaat worden door de klachtenafdeling. Aangezien je nog steeds niet gebeld bent vanuit die andere partij, lijkt dit mij wel het juiste pad om te bewandelen. Ik hoop dat er vanuit de klacht snel een oplossing kan worden geboden!


Is dit uiteindelijk opgelost? heeft iemand je terug gebeld? 

(ik wacht al meer dan een maand voor een belletje terug...)

 

Als iemand een suggestie nog heeft hoe we hier een “ support ticket “ van kunnen maken laat het dan even weten. Ik heb geen probleem als KPN er even de tijd voor moet nemen maar ik verwacht toch eigenlijk wel een antwoord of oplossing naar maanden.

 

Uit deze forum lijkt dat de volunteers niet genoeg gesteund worden door KPN medewerkers die dit op kunnen lossen.

 

Bart


Hi Bart,

Yes, bij mij is het uiteindelijk netjes opgelost! 💪

Was inderdaad lastig KPN in beweging te krijgen, of überhaupt met de juiste persoon in contact te komen, maar uiteindelijk dus gelukt.


Ik wacht ook al heel lang op reacties in forum of telefoontjes.

Ik denk dat ik nog maar eens ga bellen. Zonder een tracking nummer weet je vaak niet of het voor niets wcahten is. Als iemand nog een idee heeft hoe je mensen van KPN te pakken kan krijgen hoor ik het graag.

 

Bart

 


Ik zelf had vrij snel contact met degene die het heeft opgelost nadat ik een klacht had geplaatst op https://www.klachtenkompas.nl/. Daar zitten ze blijkbaar bovenop…