Skip to main content

oke, ik wil graag overstappen naar Spotify Family maar jullie verwijzen naar Spotify om mijn Premium abonnement op te zeggen omdat ik bij jullie geen Spotify abonnement zou hebben (is toch echt zo, jaren geleden kreeg ik dat er gratis bij als ik zou verlengen) en als ik inlog op Spotify verwijzen zij mij naar mijn provider zie afbeelding. Jullie Klantenservice vandaag 3x gebeld maar die lijken het ook niet te snappen……...ik ben al sinds april bezig om dit voor elkaar te krijgen

 

Ojee @LindaOde, wat enorm frustrerend dat dit allemaal al zo lang duurt en er nog steeds geen schot in de zaak zit 🙁

Ik kijk graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook je Spotify gebruikersnaam of in ieder geval het mailadres waarmee ja account aan is gemaakt noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


ik heb mijn profiel aangevuld


Bedankt @LindaOde, als ik jouw abonnement er bij pak zie ik direct dat er bij ons een Spotify Family abonnement actief staat, dat nog niet geactiveerd is.

Vanaf onze kant lijkt het op het eerste gezicht allemaal goed te staan dus, maar toch gaat er ergens onderwater iets niet helemaal goed, als jij nog steeds de melding krijgt dat je Spotify Premium account nog actief is bij ons 🤔

Ik heb jouw situatie nu voorgelegd aan een achterliggende afdeling, en hoop dat die hier op korte termijn mee aan de slag gaan. Ik weet niet of jij een terugkoppeling zult ontvangen of dat ze dat via mij doen, zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden?