Skip to main content

Mijn Spotify Premium account is opeens een free account geworden.

Ik heb gesproken met een medewerken die mijn scoring heeft gereset en dan moest ik mij weer aanmelden via een sms van KPN

Helaas hielp dit ook niet. Ik heb nu een nieuw abonnement van KPN mobiel en een nieuwe premium voor Spotify. Ook nu blijf ik een free account houden.

Ik wordt er wel een beetje flauw van dat ik voor iets betaal wat opeens niet werkt. 

Hoi @Branko Schmetz, welkom bij ons op het forum. Het activeren van Spotify gaat niet van harte begrijp ik. Ik weet niet wat er precies aan de hand is, op je forumprofiel staan geen gegevens. Is het inmiddels gelukt om het te activeren? Als het nog niet gelukt is kan je jouw profiel volledig invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) en daarna hieronder een seintje geven dat je dat hebt gedaan. Dan kan ik ook kijken wat ik er over kan zien.


Inmiddels is het opgelost. Het blijkt dus dat het Spotify-account niet gekoppeld kan worden aan je mobiele abonnement. Wel op het thuisabonnement. Hiervoor moest wel de beide abonnementen opnieuw afgesloten worden. 
Vind het wel bijzonder vervelend dat je zonder enig aankondiging wordt afgesloten van je Premium 


Het is gek dat het zomaar was gestopt inderdaad, daar heb ik zo ook geen verklaring voor. Ik ben blij dat de activatie inmiddels gelukt is. Veel luisterplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.