Skip to main content

Hallo,

ik heb al jaren Spotify premium via jullie maar nu als ik podcasts luister krijg ik opeens reclame. Help.

Goedemorgen @Nikivdw en welkom hier op ons forum :)

Dat lijkt me knap irritant om ineens al die reclames aan te moeten horen dus goed dat je hier melding van maakt. Wat krijg je te zien wanneer je inlogt bij MijnKPN? In deze omgeving kun je je abonnementen bekijken en daar zou ook duidelijk moeten worden of Spotify Premium hier onderdeel van is. Laat je me weten of het op deze manier duidelijk is geworden?


Bedankt voor je snelle reactie. Er staat dat ik geabonneerd ben op Spotify premium.


Alleen muziek is zonder reclame, podcast kan ook reclames bevatten, zie hier

https://support.spotify.com/nl/article/podcasts-and-shows/

Opmerking: Spotify speelt geen advertenties af die de luisterervaring van Premium-abonnees onderbreken, maar sommige podcasts bevatten mogelijk wel advertenties, aanbevelingen van producten door de host of berichten van sponsors.


Bedankt dit zijn alleen Nederlandse reclames tijdens een Amerikaanse podcast die zelf ook reclames heeft.


Alleen muziek is zonder reclame, podcast kan ook reclames bevatten, zie hier

https://support.spotify.com/nl/article/podcasts-and-shows/

Opmerking: Spotify speelt geen advertenties af die de luisterervaring van Premium-abonnees onderbreken, maar sommige podcasts bevatten mogelijk wel advertenties, aanbevelingen van producten door de host of berichten van sponsors.

Goed om te weten @TDN, dit wist ik eerlijk gezegd ook niet!


@JanZ_  Dat klopt niet helemaal wat u daar schrijft. 

Zo net krijg ik inderdaad ook reclame te horen in de spotify podcast. Echter als je naar de tijdbalk kijkt van de player zie je dat de tijd stil staat. Dit suggereert dus dat dit externe reclame is van spotify en niet ingebakken in de audio opname. 


@JanZ_  Dat klopt niet helemaal wat u daar schrijft. 

Zo net krijg ik inderdaad ook reclame te horen in de spotify podcast. Echter als je naar de tijdbalk kijkt van de player zie je dat de tijd stil staat. Dit suggereert dus dat dit externe reclame is van spotify en niet ingebakken in de audio opname. 

Hoi @Lorenzo Pouw, ik gaf alleen aan dat ik er niet van op de hoogte was dat sommige podcasts advertenties/reclames bevatten! 


@Lorenzo Pouw Het staat toch in de tekst "advertenties, aanbevelingen van producten door de host of berichten van sponsors”, dus of reclames gelezen door de podcaster zelfs of embedded reclames van sponsor, bij jouw geval dus reclames door sponsor


Hoihoi,

dit vind dit ook mega hinderlijk en echt niet ok, je betaald een dikke 9 euro om zonder reklame te luisteren, hier moet echt iets aan te doen zijn. Het begon met 1 spotje en word steeds gekker


Hoihoi,

dit vind dit ook mega hinderlijk en echt niet ok, je betaald een dikke 9 euro om zonder reklame te luisteren, hier moet echt iets aan te doen zijn. Het begon met 1 spotje en word steeds gekker

Hoi @Kera, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

In dit geval zijn we als provider niet meer dan een 'doorgeefluik' en daarom zou ik je willen adviseren om dit aan te kaarten bij Spotify zelf!


Helemaal waar, sorry


Helemaal waar, sorry

Geen probleem hoor :)