Skip to main content

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als:


Spotify heb ik opgezegd via MijnKPN en 16 maart een bevestiging van gekregen. Op de factuur verschijnt alleen nog steeds “online aankopen”, terwijl ik bij google play nooit heb ingesteld dat dit mag/kan (staat er nu ook niet bij). Spotify zelf geeft ook aan dat de facturering via KPN gaat:


Is het mogelijk dit op te lossen? Het zijn zo helaas wat onnodige kosten...​​​​​​

@Sander.G Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat na het opzeggen van Spotify het alsnog op de factuur staat. 

Ik heb in dit geval geen mogelijkheid om deze op te zeggen. Maar ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en heb de situatie doorgezet naar mijn collega's. 

Zij gaan hiermee aan de slag, zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier laten weten! 

 


Hoi @Rutger_ ,

Is er toevallig al iets bekend? 10 euro per maand extra betalen begint toch wel vervelend te worden 😬


@Sander.G Excuus voor de late reactie. 

Ik durf niet te zeggen wat hier precies misgaat. 

Ik zou graag de volgende factuur willen afwachten.

Als Spotify hier nog op staat als online aankoop ga ik er opnieuw mee aan de slag, en zorg ik dat het in orde komt! 


Hoi @Rutger_ ,

Op de factuur van 7 augustus staat de online aankoop er helaas nog steeds op...


@Sander.G Ik zie het inderdaad. 

Ik heb de situatie nogmaals doorgezet naar mijn collega’s. 

En aangegeven dat het nog niet hersteld is. Als ik terugkoppeling van hen heb laat ik het hier zo snel mogelijk weten! 


@Sander.G Excuus dat het zo lang heeft geduurd. 

Ik heb ondertussen terugkoppeling van mijn collega's mogen ontvangen. Zij hebben het "spook" Spotify account verwijderd. 

Dit betekent dat het op de volgende factuur niet meer zichtbaar zal zijn. 

Graag zou ik voor wat betreft de vergoeding voor deze situatie de volgende factuur nog willen afwachten om te controleren tot wanneer het in rekening gebracht wordt. 

Hierna kan ik dan een berekening maken voor de totale vergoeding. 


Hoi @Rutger_ ,

Heel fijn om te horen dat het spook gevonden is!