Skip to main content

Ik heb 15 januari mijn spotify premium abonnement opgezegd omdat ik op het familie account bij mijn vriend erop wil. Ik heb een bevestiging ontvangen en op mijn factuur staat bevestigd dat ik tot 15 februari ervoor zou betalen. Echter is sindsdien op de factuur het abonnement beschreven als spotify omgezet naar ‘online aankopen’ en kan ik nog steeds spotify premium gebruiken. Echter wil ik dit niet meer.
Opzeggen via spotify word ik doorverwezen naar KPN en in mijn KPN omgeving staat de optie van spotify opzeggen niet meer. 
Ik wil er van af, wat nu?

Welkom op het forum @IngevdWater! 15 januari is wel al een tijdje geleden. In de meeste gevallen had het wel omgezet moeten zijn. 

Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is. Wil je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je op zoek. 


Hi Bram! dank je wel voor je reactie. Ik heb intussen geprobeerd de klantenservice te bellen en met succes! Als het goed is gaat het nu goed, wordt het teveel betaalde gecrediteerd en mijn abonnement omgezet naar free. Mocht het niet zo zijn dan kom ik weer terug hier :-)

 


@IngevdWater super nieuws! Ik hoop dat het verder stil blijft in dit topic. 😉 Zo niet, help ik je hier verder. 


Hi! @Bram_ Helaas toch weer terug op het forum want het is nog niet opgelost. Ik heb wel de vorige maand gecrediteerd gekregen maar deze maand is alsnog in rekening gebracht. Ik kan ook nog steeds gebruik maken van Spotify premium. Ik begin er wel wat klaar mee te raken, ben al bijna 3 maanden  bezig om van mijn betaalde account af te komen. Dat zou niet zo moeilijk moeten zijn zou je zeggen toch :-(

Hoor het graag wat we kunnen doen!

 

 


Kun je alsnog jouw profiel van gegevens voorzien.  Horen wij van je als je dat gedaan hebt, dan gaan wij eens op onderzoek. 


@Bart_Z done!


@IngevdWater ik zie het product Spotify niet staan als KPN dienst, maar als online aankopen. 

Wil je eens bij je online aankopen kijken of je abonnement daar staat?

Dat doe je via Android op deze manier, of via IOS op deze manier


@Bram_  dat klopt, ik heb spotify in januari opgezegd en sindsdien staat het abonnement als online aankopen op mijn factuur.
Als ik bij mijn online aankopen kijk via de manier die je doorgeeft zie ik naast mijn mastercard ook KPN staan met mijn telefoonnummer. Eronder staat in het rood N.v.t.
Ik heb even doorgeklikt en zag staan dat de bankrekening niet meer bestond die hieraan gekoppeld was (?) en daarom via kpn geen online aankopen meer kon doen (?) ik heb deze verwijderd in ieder geval. 
Als ik kijk bij abonnementen staat spotify er niet tussen.


@IngevdWater zou je in dit geval dan alleen nog willen bevestigen dat Spotify aangeeft dat je via KPN betaalt?

Ga hiervoor naar je Spotify accountpagina. Daar staat bij “Je abonnement” een stukje over betaling. Bij mij ziet dat er zo uit: 

Wil je bevestigen dat dit er bij jou ook staat? Zo niet moet het opzeggen namelijk via Spotify zelf


@Bram_ 

Zie hieronder 

 


@Bram_ 

Zie hieronder de bevestiging die ik 15 januari van kpn heb ontvangen dat spotify is opgezegd:

 

 


@IngevdWater ik heb het antwoord uit het topic gehaald. Want het is dus nog niet opgelost. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. 

Zodra ik bericht terug krijg laat ik het je hier gelijk weten. Doorgaans duurt dit een paar werkdagen. 

 


@IngevdWater ik heb antwoord van de achterliggende afdeling. Die geven aan dat de afmelding inderdaad is blijven hangen. 

Wil je eens kijken of het al is opgelost voor je?


@Bram_ yes ik heb geen premium meer !


@IngevdWater blij te horen dat het nu toch is opgelost. Excuses nog dat het allemaal wat langer op zich heeft laten wachten. 


@Bram_ thanks!!