Skip to main content

Ik heb gebeld naar KPN klantenservice omdat ik mijn premium abonnement wilde opzeggen, maar  omdat ik het schijnbaar on line had gedaan moest het via m',n laptop bij Spotify. Maar dan krijg ik een melding: jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4all. Benader KPN/XS4all over je abonnement.  Help!!!! Hoe kan ik het nu echt opzeggen???

 

Al via MijnKPN geprobeerd?

Heb je nog een voormalig xs4all abonnement? Bel dan met hen.

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 17.00. 

0203987666

 


Bedankt voor je reactie! PeterG Op mijn Kpn zie ik ook nergens waar ik spotify op kan zeggen. 

Ik heb nooit iets met XS4all gehad. Alleen KPN


Alleen KPN

Okee. Vermeld dan je gegevens in je forumprofiel!! Dan kan en zal de kpn moderator die hier met een dag of 3 komt even naar kunnen kijken.

OH JA… als je het abonnement Alles in één Standaard of Alles in één Premium hebt dan zit Spotify er standaard in. Dáár kan het niet uit. 

In dat geval zou je je abonnement kunnen wijzigen naar de huidige vorm. Maar dan krijg je ook heel andere tv ontvangers.


Hoi @Cato20, fijn dat Peter je al een stukje op weg geholpen heeft. 

Spotify kan inderdaad gebonden zijn aan je abonnement. Heb je nog naar zijn laatste opmerking hierboven gekeken? In MijnKPN kan je ook precies zien welk abonnement je nu hebt. Bij je entertainment opties kan je extra opties zoals Spotify zien en naar wens aanpassen. Als je er niet uit komt of als je vragen hebt, vul dan je profiel in zoals Peter al opperde, dan kan ik met je mee kijken.


Dank je wel Peter en Alexandra. Ik ga kontakt met KPN opnemen


@Cato20 Dat mag, dat kan je telefonisch doen. Ik kan je via deze weg ook helpen als je wilt, reageer dan op de vragen hierboven en vul je forumprofiel in. Dan kan ik je gegevens erbij pakken.