Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium opzeggen via KPN lukt niet, kosten blijven doorgaan

• March 25, 2026
  • 9 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo. Ik heb op 22-8-2024 voor het eerst geprobeerd mijn Spotify premium abonnement op te zeggen. Ik heb hier een bevestigingsmail van gekregen. Er is echter niks aangepast en opzeggen bij Spotify lukt ook niet. Die geven aan dat het via KPN moet. Meerdere malen gebeld met KPN maar tot op heden is het niemand gelukt. Kan iemand via hier mij hierbij helpen? Er gaat na het opzeggen dus al 19 maanden wel het maandelijkse bedrag van mijn rekening…

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Hill84 , Spotify Premium is inmiddels voor je stopgezet :)

Wat betreft de gemaakte kosten; ik wil je adviseren om daar een klacht voor in te dienen zodat de juiste collega's dit verder op kunnen pakken. Daarvoor kun je dit formulier gebruiken, nadat je deze hebt ingevuld, wordt er binnen enkele werkdagen contact met je opgenomen om dit verder te bespreken. Geef ook duidelijk aan dat je destijds ook een bevestigingsmail hebt ontvangen van het stopzetten van Spotify! Mocht je voor mij nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat dit dan ook vooral weten!

9 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • March 25, 2026

Welkom ​@Hill84.

Hiervoor moet een ticket worden aangemaakt door de klantenservice.
Je kan hiervoor bellen, doorgeven dat het niet te ontkoppelen is en dat je wil dat ze een ticket aanmaken.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 26, 2026

En 0800-0402 is gratis.😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2026

Dank voor jullie reacties. Dit heb ik echter al meerdere malen gedaan zonder gewenst resultaat. Er is al een aantal keer geprobeerd om dit stop te zetten. Ik zag hier in het forum vergelijkbare reacties waarna het uiteindelijk toch is opgelost. Dat is de reden dat ik het nu via hier probeer. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 26, 2026

Vul je gegevens in mijn profiel zo compleet mogelijk in.

Rechtsboven door te klikken op de avatar (bij jou is dat een H zie ik)

Alleen de moderater (KPN medewerker) kan die gegevens zien.

Dan komt een moderater hier snel op terug.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • March 26, 2026

Dank voor jullie reacties. Dit heb ik echter al meerdere malen gedaan zonder gewenst resultaat. Er is al een aantal keer geprobeerd om dit stop te zetten. Ik zag hier in het forum vergelijkbare reacties waarna het uiteindelijk toch is opgelost. Dat is de reden dat ik het nu via hier probeer. 

Er is al een ticket aangemaakt voor de technische dienst en die kunnen het ook niet ? Dat lijkt mij zeer sterk, hun kunnen alles namelijk.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 28, 2026

Goedemorgen ​@Hill84 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat schiet natuurlijk niet op als je op 22 augustus 2024 al hebt geprobeerd om dit stop te zetten dus goed dat je ook via deze weg in de lucht komt! Super dat je je profiel al hebt ingevuld, ik ga hiermee aan de slag en kom hier zo snel mogelijk bij je op terug! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2026

Wat betreft de gemaakte kosten; ik wil je adviseren om daar een klacht voor in te dienen zodat de juiste collega's dit verder op kunnen pakken. Daarvoor kun je dit formulier gebruiken, nadat je deze hebt ingevuld, wordt er binnen enkele werkdagen contact met je opgenomen om dit verder te bespreken. Geef ook duidelijk aan dat je destijds ook een bevestigingsmail hebt ontvangen van het stopzetten van Spotify! Mocht je voor mij nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat dit dan ook vooral weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2026

Geweldig ​@Jan van KPN. Ik zie inderdaad dat het is gelukt. Dank voor de moeite. Ik zal dat formulier invullen. Bedankt voor de hulp. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 2, 2026

Heek erg graag gedaan ​@Hill84 en mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het ons dan ook vooral weer weten 💪🏻