Skip to main content
Vraag

Spotify Premium overzetten van mobiel abonnement naar internet abonnement

• February 10, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Beste,

Ik heb een aantal weken geleden mijn mobiel abonnement en internet abonnement verlengt.
Hierbij is mijn Spotify premium overgezet van mijn mobiel abonnement naar het internet abonnement.

Nu krijg ik regelmatig mails van KPN dat ik het nieuwe spotify abonnement (via internet) moet activeren.
Omdat ik nog een spotify abonnement heb lopen (via mobiel), moet ik deze eerst stopzetten.

De KPN mail geeft aan dat ik dit via Spotify moet regelen (spotify → mijn account → abonnement beheren). Spotify geeft aan dat ik contact moet opnemen met hun partner KPN/XS4ALL.

Met andere woorden, ik kan mijn account niet omzetten naar een free account, zodat ik het nieuwe spotify account niet kan activeren.

Kunnen jullie dit oplossen KPN?

Met vriendelijke groet, Joey.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 13, 2025

Hallo Joey, soms duurt het na opzeggen een poosje voordat de status van Premium naar Free gaat. Het is meestal verstandig omdat af te wachten voordat je dan een nieuwe aanvraag doe. Ik loop dat anders graag even voor je na. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij hier een seintje kunnen geven?