Skip to main content
Vraag

Spotify Premium stopzetten lukt niet tot dusver

• August 2, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik ben al tijden bezig om spotify premium via kpn/xs4all stop te zetten. Heb al diverse keren contact gehad met klantenservice, en dat lukt ook niet. Of zeggen dat gelukt is, en vervolgens nog steeds niet stopgezet. Hopelijk kan iemand hier mij verder helpen. Het is nog een abonnement die gratis bij kpnmobiel zat van jaren terug, en word via kpn gefactureerd onder online aankopen. Zoals wel te lezen is in meerdere voorgaande topics.

Alvast bedankt

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 2, 2026

Hallo ​@ronnie85 ,

Als het op je factuur staat als online aankopen moet je het abonnement via spotify zelf wel op kunnen zeggen, heb je daar ook al contact mee gehad? Spotify | Contact

bron: 

moderator Thomas 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Hallo Thomas, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb contact gehad, en zij verwijzen mij naar kpn. Kan via accountpagina van spotify niks. En contact gehad met klantenservice, zij verwijzen ook naar kpn, om stopzetting door te geven. Zie screenshot.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@ronnie85. Vervelend dat je al zo lang bezig bent met het stopzetten van Spotify Premium en dat het maar niet lukt. Ik zie dat je dik een jaar geleden hier ook een topic voor hebt aangemaakt. Dan moet er echt eens iets gebeuren. 

Het beste kun je hiervoor ons online klachtenformulier invullen. De collega's van deze afdeling hebben een instructie voor het stopzetten van Spotify Premium, wanneer dat nergens anders lukt. Dan moet het uiteindelijk goed komen. Zij nemen binnen 3 tot 5 werkdagen contact met je op op het doorgegeven contact telefoonnummer. 

Ik ben benieuwd naar de uitkomst! En laat maar weten of je verder gekomen bent.Â