Goedemiddag,
Ik probeer al een uur online bij kpn mijn Spotify premium abonnement stop te zetten, maar ondanks alle stappenplannetjes kan ik niet vinden waar ik het vinkje Spotify uit kan zetten.
Kunnen jullie me helpen?
Groet, Lianne.
Goedemiddag,
Ik probeer al een uur online bij kpn mijn Spotify premium abonnement stop te zetten, maar ondanks alle stappenplannetjes kan ik niet vinden waar ik het vinkje Spotify uit kan zetten.
Kunnen jullie me helpen?
Groet, Lianne.
HalloÂ
Als het stopzetten online niet lukt, dank je het beste morgen vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402. Dan zet de klantenservice het voor jou uit.
Ik ben ondertussen 3 maanden verder en ik heb nog steeds geen premium family account volgens Spotify. Volgens KPN heb ik wél een premium family account. Kan iemand me verder helpen?
Spotify verwijst me naar KPN.
Heb al 3 keer gebeld met KPN hierover, maar ik kom dus nog steeds niet bij de oplossing.
Jammer om te lezen dat het niet lukt,
Hall Marcia,
Heb ik aangevuld in mijn profiel.
Gisteren weer telefonisch contact gehad met KPN en ik word binnen 24 uur terug gebeld door een andere afdeling binnen KPN die meer bevoegdheden heeft tav Spotify....
Wacht dat dan even af, dit zal binnen 1 werkdag zijn. Ik ga er vanuit dat dat vandaag is. Mocht je morgen nog niets gehoord hebben, laat het even weten. Dan duik ik er alsnog in.
Hoi Marcia,
Ik ben maandag teruggebeld, maar toen kon ik de telefoon niet opnemen. Had voicemail dat ik later teruggebeld zou worden. Dat is nog niet gebeurd.
Verder gecheckt of ik ondertussen een Family account heb bij Spotify, maar dat is dus ook nog niet het geval. Wil jij het svp oppakken??
Ik zie het inderdaad! Van vanmorgen staat er een notitie dat er een Premium account verwijderd is dat gekoppeld zat aan het KPN ID waar jouw forumaccount onder staat. Nu zou je inderdaad Family moeten kunnen activeren. Kan je dat eens proberen?
Â
Het is gelukt, eindelijk! Heel fijn!
Superfijn, bedankt dat je het nog even liet weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.