Skip to main content
Beantwoord

Spotify premium van KPN naar family

• December 24, 2025
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,

Ik zit momenteel in het buitenland en heb mijn bestaande Spotify premium abonnement wat bij KPN zat omgezet in de app naar Spotify family. 
echter in de Spotify app blijft dit op individual staan. 

Hoe krijg ik dit in de spotify app omgezet naar premium?

groeten uit Bali 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Cok van der Meer ,

Spotify Premium of Family wisselen of opzeggen

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN.

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Dit geldt ook andersom. De wijziging gaat pas in na de lopende factuurperiode. 

bron: 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 24, 2025

Hallo ​@Cok van der Meer ,

Spotify Premium of Family wisselen of opzeggen

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN.

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Dit geldt ook andersom. De wijziging gaat pas in na de lopende factuurperiode. 

bron: 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Cok van der Meer, zoals Noordzee al zegt kan het inderdaad tot een maand duren voordat het omgezet is van premium naar Family. Wanneer heb je die wijziging gedaan, was dat recent of al iets langer geleden?

Bali lijkt me ook een prachtige bestemming, ik ben er zelf (nog?) niet geweest, maar wel op Java en Sumatra. Indonesië is prachtig, daar heb je vast een goede tijd.

Ik heb de wijziging nog geen week geleden gedaan……

Bali is heerlijk. Wel erg druk tijdens kerst en oud en nieuw. Maar we verblijven gelukkig een paar weken langer 😎

Jasper van KPN
Moderator

Dan is het nog even wachten tot die wijziging afgerond is dus.

Die eerste weken in januari gaan mogelijk wat rustiger zijn dan denk ik. Volgens mij is Bali ook een plek waar men uit Australië graag heen gaat.

Ja we wachten het wel af. 

Klopt. Er zijn nu heel veel “domestic” toeristen die met hun eigen auto komen. Na het nieuwjaar vertrekken de meeste weer.

We komen hier al ongeveer 25 jaar. We hebben een hoop zien veranderen. Ten goede en ten kwade. Maar het blijft heerlijk vertoeven. En we ontdekken gelukkig nog steeds nieuwe “toeristloze” plekjes. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat je na zoveel tijd nog nieuwe rustige plekken vindt is heel mooi, je zou denken dat je het grootste deel van het eiland dan al wel gehad hebt 🙂