Skip to main content

Ik had bij xs4all altijd gratis Spotify. Met de overstap naar kpn ging het ook nog steeds goed. Er was me immers beloofd dat dit premium abonnement gratis zou blijven. Echter sinds een week ben ik teruggezet naar een free account. Ik wil dit graag snel opgelost hebben. 

Hoi @Thomasedatif . Welkom op het forum.

Wat merkwaardig! De overzetting van XS4All naar KPN is al lang afgerond. Weet je zeker dat je met het juiste account inlogt?

Heb je al in je MijnKPN omgeving gekeken hoe de stand van zaken nu is?


@Thomasedatif 

Ben je nog steeds abonnee bij Xs4all?

Zo ja, dan moet je met Xs4all contact opnemen.


Xs4all bestaat niet meer. 


@Erwin_ ik log zeker met de juiste gegevens in. Er moet iets bij kpn verkeerd gegaan zijn de afgelopen weken. Het kan niet dat alleen ik hier last van heb. Het uitzoeken duurt alleen al tergend lang. 


Xs4all bestaat niet meer. 

 

Xs4all is onderdeel van KPN.

Maar ze bestaan nog steeds, zie mijn link.😉


Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Done


Dank voor de gegevens.  Dit lijkt op een specifiek X4All → KPN issue.   Daar heb ik helaas geen kijk op.

Je kunt nog gewoon je eigen helpdesk bellen. Die hebben je probleem in onderzoek.  Zij kunnen ook zien wat de voortgang is. Ik niet, helaas :-(

 

Klantenservice

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

 


Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik luister best veel naar Spotify en begin april was opeens mijn Spotify account veranderd van Premium naar Free. Opeens kwam er om de zoveel nummers reclame doorheen.

De XS4ALL helpdesk is op de hoogte en er loopt een onderzoek. Zeggen ze. Ik krijg niet de indruk dat het heel hoge prioriteit heeft.

Zojuist, 22 mei, maar weer eens gebeld en “het probleem is bekend en wordt onderzocht; u krijgt een email als het opgelost is”.


Nog steeds nix. Zijn er meer xs4all-klanten die hier mee te maken hebben? 

Ik heb begin april contact gehad met de xs4all helpdesk en toen werd al gezegd “het is een bekend probleem, wordt aan gewerkt u krijgt bericht”. Op 22 mei (zie reactie boven), zelfde contact, zelfde reactie.

Klacht op klachtenkompas.nl op 22 mei levert weer hetzelfde antwoord: “bekend probleem, binnenkort reactie”. 

Inmiddels weer een maand later en nog steeds geen Spotify premium, hoewel het gewoon op de factuur vermeld staat. Zijn er meer xs4all-klanten die hier last van hebben?

Vroeger was de service van XS4ALL toch een heel stuk beter.

De enige reden dat ik nu nog bij kpn/xs4all blijf zijn mijn email-adressen; maar misschien moet ik maar eens gaan overstappen naar een andere email-provider.


Het begint inmiddels een drama zonder einde te worden…. 

Naar aanleiding van een klacht van mij op klantenkompas.nl kwam de afdeling conflictbemiddeling in actie en beloofde dat ik 6 maanden Spotify Premium gecrediteerd zou krijgen zolang het onderzoek duurt.

Dus, spotify premium geactiveerd. Krijg een bevestiging dat XS4all Spotify Premium omgezet is naar Free en dat ik nog een 2e mail krijg met de gegevens van mijn nieuwe bestelling. Ook zou ik 10euro meer moeten gaan betalen. De email met gegevens komt echter nooit aan. Inmiddels weer 2x contact gehad met de helpdesk en die beloofden het voor mij te doen.

Vandaag(21-6) bellen ze me echter terug met de mededeling dat het niet lukt als XS4ALL-klant om Spotify Premium te activeren. Ik moet nog maar weer geduld hebben en het “onderzoek” afwachten.

Ik ga nu toch maar eens serieus onderzoeken waar mijn xs4all email-adressen gebruikt zijn en die veranderen in een email die ik mee kan nemen.

Ik ben al vrijwel sinds het begin abonnee bij xs4all; het lijkt erop dat onze wegen ons binnenkort gaan scheiden.