Hallo,
Ineens werd vorige maand mijn Premium (wat ik al jaren had) omgezet naar Free. Activatie lukte niet via de link in de mail want op de Spotify activatie pagina kom ik niet in aanmerking voor de gratis proefperiode terwijl ik dit ook helemaal niet wil, ik wil activeren.
Omdat zoonlief aan het klagen was heb ik 1 maand Premium rechtstreeks bij Spotify genomen. Dat verliep gisteren. Nu zit ik weer vast met de activatie want dit lukt net als vorige maand niet om dezelfde reden.
Wat nu? ik krijg het dus met geen mogelijkheid geactiveerd en ben al een uur of 3 - 4 kwijt. De oorzaak is overigens ook vreemd. Blijkbaar was het omgezet naar Free omdat ik Disney Plus had opgezegd. Wat heeft het dat er nou mee te maken denk ik dan?
Precies onderstaande (copy paste) zit dus in de weg:
Heeft KPN ook een gratis proefperiode?
Ja! Als je nu Spotify Premium bestelt via KPN kan je gebruik maken van de 30 dagen gratis proefperiode op Spotify Premium. Dit geldt alleen wanneer je nog niet eerder een Spotify Premium abonnement op jouw account hebt gehad. Voor Spotify Family geldt dit aanbod niet.
Heb je recht op Entertainmentkorting? Dan ontvang je deze ook al tijdens de proefperiode!
Na afloop van de gratis proefperiode loopt jouw Spotify abonnement door en betaal je € 9,99 per gebruiksperiode van 30 dagen.
In Mijn KPN staat onder het telefoonnummer van mijn zoon Spotify Premium op ‘Aan'. Met Spotify gechat en zij kunnen niet helpen. Met KPN gebeld en zij weten het niet.
Wat nu? Nog 1 keer:
Activatie mail KPN → Klik op Activeer Nu link → Activatie pagina KPN → Klik op Spotift Activeren link → Spotify account pagina (KPN) → Klik op link ‘hier’ (onder telefoonummer zoon) → Spotify pagina (https://www.spotify.com/nl/partner/kpn-nl-trial30d/checkout) Klik Spotify Premium Starten knop → Melding ‘Je komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding.’
De fout zit dus in de verkeerde link naar 30 dagen trial…