Skip to main content

Na een lange tijd met iemand samen alles in 1 van KPN gehad te hebben, heb ik sinds 2 maanden na een contract overname zelf alleen nog mobiel van KPN. Ik heb bij het afsluiten van het huidige abonnement spotify premium genomen (ook altijd voor betaald). Alleen is sinds de contract overname mijn spotify account overgegaan naar FREE en nu krijg ik premium niet meer aangemeld. Als ik via kpn.com/spotify activeren probeer om via mijn KPN id in te loggen, krijg ik de melding dat er bij dit ID geen spotify abonnement is. Iemand dit ook gehad en op kunnen lossen?

Goedenavond @Desi84, leuk om te lezen dat jij jouw vraag hier op het KPN Forum stelt! Ik help je graag verder en heb een aantal vragen:

  • Begrijp ik goed dat Spotify Premium al geactiveerd was?

Als ik via kpn.com/spotify activeren probeer om via mijn KPN id in te loggen, krijg ik de melding dat er bij dit ID geen spotify abonnement is.


Zie je in MijnKPN wel de extra optie Spotify Premium terug?

  • Zo nee, dan wil ik je vragen om het mobiele abonnement te verwijderen uit MijnKPN en opnieuw te koppelen.
    Je zult eerst het abonnement uit MijnKPN moeten verwijderen. Dit doe je via de MijnKPN app via Profiel → Abonnementen → Klik het mobiele abonnement aan en kies voor Dit abonnement verbergen
    Vervolgens kun je het abonnement opnieuw toevoegen in MijnKPN.

    Zie je Spotify Premium er dan wel tussen staan en kom je dan verder via kpn.com/spotifyactiveren
     
  • Andere tip is een nieuw wachtwoord in te stellen via de website van Spotify. Op de site van Spotify lees je wat je kan doen als je jouw inloggegevens bent vergeten.

Hai Shyrin,

Ja ik heb al enkele jaren een spotify premium account. 
Als ik kijk naar mijn abonnement heb ik ook spotify bij mijn abonnement genomen en betaal daar ook voor. 
Ik heb vorige maand telefonisch contact gehad met iemand van KPN en hebben we alles geprobeerd om het FREE account on te zetten naar premium. Dat lukte niet en de enige andere reden kon nog zijn dat het een maand duurde voor alles van de contractovername geregeld zou zijn en dan zou het opgelost moeten zijn. De contractovername was begin april, dus inmiddels al 2 maanden verder. Ik had gehoopt dat een extra maand zou helpen, maar helaas.

 

Als ik inlog met mijn KPN id op kon.com/spotify.aanmelden.com krijg ik nog steeds de melding dat ik geen spotify aan mijn account heb toegevoegd (betaal er wel voor) 


Dank voor jouw reactie!

Je zegt hier:

Als ik inlog met mijn KPN id op kon.com/spotify.aanmelden.com krijg ik nog steeds de melding dat ik geen spotify aan mijn account heb toegevoegd (betaal er wel voor) 

even voor de duidelijkheid: je gebruikt wel de link: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm ?

Wil jij ook jouw klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel, dan kijk ik met jou mee. Graag de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer
  • 06 nummer
  • Postcode en huisnummer

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ja ik gebruik de website die je aangeeft.

 

Ik heb mijn forum profiel bijgewerkt 


Dank je!

Ik heb Spotify Premium opnieuw geactiveerd: lukt het nu wel om jouw account opnieuw te activeren?


Nee helaas nog steeds niet


Jammer, dan zit het er voor mij op. Ik heb bij deze een melding geregistreerd voor een achterliggende afdeling. Het verzoek is om mee te kijken en het activatie/ inlogprobleem op te lossen.

Laat je het weten als er vanuit hen contact is opgenomen? Ik verwacht dat zij binnen 3 werkdagen contact met jou opnemen!


Ik had al snel een bericht gekregen dat ze de melding hebben ontvangen en vandaag hebben ze ook gebeld (helaas had ik het belletje gemist en bellen ze een ander moment terug.

 

Heel erg bedank voor je hulp

 

 


Ah super, dat is al snel. Hopelijk is het ook snel definitief opgelost: laat je weten als dat zo is?


Ik ben inmiddels gebeld, alleen lukte het nog niet om in te loggen voor Premium. Ze zijn het nu verder aan het uit zoeken en zodra ze iets weten krijg ik weer bericht


Sinds 3 maanden nieuw abonnement bij KPN,

betalen maandelijks voor spotify premium , echter kunnen we hier geen gebruik van maken.

 

alle bovenstaande stappen reeds doorlopen


Hier hetzelfde probleem! Het zou fijn zijn als er wat duidelijkheid komt. Dit probleem loopt nu al een maand. Indien vandaag niet opgelost, neem ik een abonnement via Spotify zelf. Dit is niet te doen. :-)