Skip to main content

Goedemorgen,

Het Spotify Premium abonnement van mijn dochter werkt niet meer; ze heeft een Spotify Premium abonnement aangeschaft bij een hussel 20 GB contract incl. Samsung Galaxy S20 mobiel.

Als zij inlogt op Spotify Premium komt sinds een paar dagen in Spotify Free uit en kan ze niks afspelen uit haar playlists. Er is niks veranderd in het contract oid.

Alvast bedankt.

Ron

 

Hoi @RonMullerKPN, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat haar Spotify zomaar niet meer Premium is. Als het nog bij het abonnement hoort zou dat nog gewoon actief moeten zijn natuurlijk.

Wat gebeurt er als ze het opnieuw probeert te activeren via deze pagina: Spotify Premium of Family activeren?


Hoi Jasper, bedankt voor je antwoord. Opnieuw activeren lukt niet; dan krijgt ze de melding dat er geen Spotify Premium bij dit abonnement zit. Terwijl dat wel het geval is en ook voor betaald wordt het ook op de factuur staat en afgerekend wordt. Inmiddels ook met KPN gesproken, alles gecontroleerd en KPN zegt ook dat er gewoon Spotify Premium op het abonnement zit en heeft het ook nog eens opnieuw aangezet. Dat werkt allemaal niet. Heb ook met Spotify zelf contact gehad…. zij kunnen zien dat KPN het abonnement voor Spotify Premium per 7 oktober heeft beëindigd. Dat kan men bij KPN niet verklaren. 

Nu heb ik voor mijn dochter dan maar een extra Spotify Premium Abonnement rechtstreeks bij Spotify afgesloten en ga ik kijken of ik Premium op het KPN abonnement kan stoppen.

 

groeten Ron

 


De Spotify die bij haar abonnement zit hoort natuurlijk ook te werken, het moet niet nodig zijn om een apart Spotify abonnement af te nemen om te kunnen luisteren.

Op je profiel zie ik al wel gegevens staan, maar ik weet niet of dat jouw abonnement is, of haar abonnement. Kan je haar gegevens daar invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) dan kan ik er ook een blik op werpen.


Hoi Jasper, ik heb het abonnement/contract destijds met bijbehorende 06-nummer en GSM destijds aangeschaft voor mijn dochter, ik ben de contractant. Het 06-nummer staat in mijn profiel. 

Ik zal even kijken wat ik toe kan voegen (IBAN e.d.). 

 

gr ron


Merci @RonMullerKPN, ik heb daarmee een melding voor de achterliggende afdeling aangemaakt. Zij zullen dit ook voor ons nakijken en daarna nemen ze contact op met of het 06-nummer of het e-mailadres om te laten weten hoe en wat.


Dank je.